Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

levendør for kendte mærker

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at lave en webshop med kendte mærker som buberry, gucci m.m og i den anledning vil jeg gerne spørger jer om hvor jeg skal henvende mig for at få nogen leverendør , er der nogen der ved det ?

Jeg har tænkt mig at sælge tasker og sko inden for de mærker.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:13

Det er ik bare noget du kan få med mindre du kender de rette kontakter. Men smid en pb eller oplys din mail og vi skal gerne hjælpe dig.

Fra Denmark
Tilmeldt 28. Feb 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:45

Jeg er ved at lave en webshop med kendte mærker som buberry Confused

Har aldrig hørt om buberry!

Burberry's fabrik  ligger i Castleford England, og Gucci i Italy, og jeg vil amberfale i første omgang at du laver nogle undersøgelser og simpelhen besøger dem eller mindst kontakter dem på telefon.

Så vidt jeg ved, disse typer produkter er solgt igennem høje kvalitites butikker, hos folk som har investeret en formune i indretning af deres salgs lokaler samt marketings kampagne for at vise respekt til producenter og ikke mindst deres kunder. De sælger ikke bare til en som har et netbutik i Danmark! Det er jo en latterligt tanke.

Jeg tror også at de fleste af Dem som køber disse brands vil gerne se og mærke på produkterne i luxuriøs omgivelser, derfor synes jeg ikke at konceptet holder vand.

Tilmeldt 1. Mar 09
Skrevet kl. 17:16

min mail adr. er aliza31@hotmail.com

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:17

Skal vi hænge os i stavefejl for jeg har heller aldrig hørt om ordet "amberfale". Ordet anbefale staves i hvertfald meget anderledes ;D

Burberry har stortset intet i England. Design mm ligger i Italien og varetages af Irritere group og produktion er i 3. verdens lande for at have så lave produktionspriser som muligt.
Desuden er at kontakte disse firmaer spild af tid grundet du får svaret "nej vi er ik interesseret".
Derimod er parallelimport muligt og der er det muligt at skaffe de nævnte brands under bestemte betingelser.

At du ik synes en webshop holder vand er din holdning men der findes godt nok mange store som sælger meget inkl de enkelte brands egne webshops. Så mon ik man sagtens kan sælge de pågældende varer på nettet, for køberne ved jo hva de vil have...

Fra Denmark
Tilmeldt 28. Feb 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:13

"nej vi er ik interesseret".

Guess you said it...that just about sums it up!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:22
Tilmeldt 1. Mar 09
Skrevet kl. 19:48

Synes også det er småligt at folk begynder går efter stavefejlen istedet for at svare på det der bliver spurgt om.

Jeg har ikke spurgt om det er en god ide eller dårlig, så synes jeg man skal holde nogen ting for sig selv.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)