hej Det at lave en markedsanalyse, er der nogen af jer derude som har en god og billig løsning på en sådan udfordring. jeg har selvfølgelig tjekket nettet med konkurrenter men hvordan holder jeg det op mod antal borgere i kommunen/ segmentet af min ide. Går jeg ud og stemmer dørklokker og hører folk, eller hvordan???? mange hilsner christine, harmoniet.dk |
Jeg har haft netop det samme problem så vil lige benytte lejligheden til også at spørge lidt om de konkrete ting jeg har haft problemer med.
Den branche det drejer sig om er lystfiskerudstyr på nettet? Det er satme svært at finde nogle som helst tal eller lignende fra sådane n lille branche nogle råd til at finde informationer?
Denne branche er generelt præget af at der så at sige ingen seo er på mine konkurrenters side er, men hvordan finder jeg ud af hvor mange potentielle brugere der er på markedet? Ved godt at at google har deres keyword tool, men syntes det er meget svært at vurdere hvor stor en del af de søgende man kan få ind på sin side?
Er der nogen måde at finde ud af hvor meget trafik dine konkurrenter har? Og hvor de for den fra ikke nødvendigvis i præcise tal, men sådan ca?