Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Golf internethjemmeside??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoere.

Jeg render rundt med en idé om at starte en hjemmeside angående golf, som kunne indeholde diverse klummer, nyheder, interviews + plus være midtpunkt for at spillere kan købe/sælge/bytte udstyr, hvilket er forholdsvis attraktivt blands golfspillere osv. Dermed vil jeg tjene på reklamer på hjemmesiden...

Mit spørgsmål er om markedet er der??? For der eksisterer allerede lignende sider, dog har jeg nogle ideer til forbedringer og nye ideer, som jeg mener vil differentiere min side frem for de andre.

Håber på svar.. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:54

Hej,

Jeg tror der er et marked. Send gerne en mail under min profil eller på tommy.froekjaer@gmail.com, jeg kan formegentlig være til hjælp.

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 18:38

Der er altid et marked! Jeg har prøvet med lign. koncepter, men være opmærksom op et - særligt når det reklamer der skal være den primære indtægtskilde. Du skal have trafik og kvalitets trafik, før der kommer annonceindtægter. Det kan godt være, at du synes konceptet er godt og bedre end de eksisterende, men evt. annoncør ser næsten udelukkende på statistiken = trafikken. Så du skal ikke regne med det første år, at få nogen indtjening.

Hvis jeg skal give dig et råd, så er det særligt, at du skal holde hjemmesiden opdateret konstant og komme med nye tiltag. Du skal være på forkant med nye features - noget som jeg ikke formåede. Jeg ligger særligt vægt på dette, da du ikke har en indtjening og skal gøre det pga. du kan lide det. På langsigt, så kan sådan en hjemmeside kører næsten af sig selv, da brugerne af hjemmesiden også bidrager med inputs.

...og selvfølgelig vil jeg afslutte med en salgstale Wink Tag fat i mig, hvis du har brug både design og teknisk (programmering) hjælp, så kan vi (Uniqo Systems) klare det for dig til en fornuftig pris.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:10

Hej Magicm

Det handler jo om at du skal skabe et marked. Med en professionel webløsning, og et skudsikkert koncept der selvfølgelig har mere end de andre skal kunderne nok komme.

Kontakt mig gerne på mail@gadensgaard.dk for en uforpligtende snak om dine muligheder.

Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 11:43

Hej Magicm,

Som de andre skriver er der altid et marked... hvis produktet er rigtigt.

De skriver også ting som at du ikke skal forvente indkomst det første år, og det tror jeg de har ret i, hvis du holder dig til den model du beskriver. Det er en vigtig ting at have med i tankerne når du skal beslutte om du vil starte.

Dernæst er det vigtigt at gøre opmærksomt på hvor mange kræfter det tager at drive et indholdsdrevet website. På sigt vil nogle brugere generere meget at indholdet, men hvis du vil give brugerne andet end et debatforum kræver det en ret stor indsats, og ikke bare en halv time hver eftermiddag.

Personligt ser jeg ikke en den helt store fidus i din ide, men hvor der er vilje er der vej, så hvis du vil det nok skal det nok lykkes for dig.

Mvh.

Michael

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 10:50

Der er helt sikkert et marked for golf interesserede. Jeg bor i nærheden af en lille by med 5000 indbyggere som netop har stemt golf-kanalen ind i antenneforeningen selvom den er sindsyg dyr. Og her snakker vi altså om andre kanaler som Disney, Discovery osv som konkurrenter.

Held og lykke med det

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 13:05

Hej

Kontakt mig på mecci@live.dk jeg har lige noget for dig ang. hjemmesiden.

Med venlig hilsen

Arlo

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:36

Efter 2 uger uden svar, kan han hvis roligt afskrives som værende useriøs.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 12:03

Hejsa,

Såfremt du rammer en niche med din side/blog, så er der bestemt et marked. Brug lidt tid på at tænke over, hvilket område du helt præcis vil beskæftige dig med, og gå så i gang.

Men det skal heller ikke være alt for niche-præget, for så er der simpelten ikke nok besøgende til at du kan tjene penge på AdSense (eller hvad du smider på).

Held og lykke

Martin

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)