Nu har jeg efterhånden haft en tanke kørende inde i hovedet i et halvt års tid, og nu vil jeg gerne skyde den igang! :-)
Konceptet Et site, hvor Hr. og Fru Jensen via en wordpress / bb press løsning kan gå ind og give konstruktiv feedback til virksomheder, om deres produkter og serviceydelser, for at få hjulpet Danmark igennem denne dejlige finanskrise. Meningen er så selvfølgelig at brugerne skal kunne kommentere på hinandens indlæg, samtidig med at virksomhederne også skal blive interesserede i hvad der kommer af gode forslag inde på siden.
Har I nogen forslag til et .dk domænenavn? Min første tanke var noget med feedbackfabrikken.dk (måske lidt langt, og folk staver måske forkert til feedback..?)..
Har I nogen forslag, og hvad synes I egentlig om konceptet? :-)
Hehe.. bortset fra at konceptet er helt forskelligt. Beklager hvis jeg ikke har udtrykt mig klart :-)
Trustpilot.dk er anmeldelser af virksomheder... det er ikke det jeg vil :-)... jeg vil derimod hjælpe virksomhederne, og Danmark, med at blive bedre, og komme ud af finanskrisen ved at tilbyde kunderne hvad de ønsker, i stedet for hvad de tror... jeg vil lave consumer idegenerering, for at udvikle bedre produkter og services :-)
To ting - der skal være en gevinst for de, der bidrager med idéer, som andre tjenre penge på - måske en præmie for ugens ide, månedens ide osv. Og så en beløning fra de virksomheder, der får idéerne serveret på et sølvfad.
Forslag.dk - som kassen, der hænger uden for kontoret.