Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken farve laserprinter?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 254
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal bruge en god farve laser printer, der kan klare både papir og kuverter. Er der nogen, der kan anbefale en?

Og hvilke specifikationer er det egentlig jeg skal kigge efter?

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:35

Jeg ville foreslå en blå en, men langt de fleste kommer kun i grå/beige.

Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:53

Når den også skal kunne klare kuverter, skal du sikre dig, at den også kan føre papiret lige igennem – at du stikker kuverten ind i den ene side, og den kommer ud i den anden. Kuverter har det ikke godt med at skulle bøjes.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:56

Hvor meget skal du printe?

Mvh

Tobias

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:00

Jeg kan nu bedre lide dem i koksgrå eller sort - de holder også længere og lader sig ikke påvirke af jordens tyngdekraft Geeked.

Spøg til side -

Det er virkelig et bredt spørgsmål og nærmest også et spørgsmål om smag.
Kan du komme lidt nærmere ind på hvad du konkret skal bruge den til? Er det bare til "kontorbrug" hvor du også godt vil kunne printe adresser på kuverter? Du skal være opmærksom på at kuverter med ruder generelt er noget skidt i kombination med en laserprinter. Men hvis der findes kuverter uden rude (i M65 og C5-størrelser) som er designet til at gå nogenlunde problemfrit igennem de fleste laserprintere.

Hvad med budgettet? Er du ude i at ville ofte under 3.000 kr. eller mindre, eller er vi oppe i +100.000 kr. klassen?

/Jesper

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 10:00

Ikke specielt meget.

Lidt breve en gang i mellem, og fra tid til anden måske en bunke salgsbreve m.m.

Men jeg synes det er vigtigt at kvaliteten er i orden - altså lidt bedre end hvis det bare var til hjemmebrug.

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 10:01

Jeg synes bestemt at en neutral hvid er pænest:-) Men ellers kan man få noget farve i sprayform i Bauhaus så man kan få en printer i hvilken som helst farve.

Jeg har også selv kigget efter printer for nylig, og jeg kom frem til at det er værd at købe noget der måske koster lidt mere, og så spare på driftsomkostninger, og så ville jeg have med duplex, så sparer jeg papir og regnskov.

Og som Bettina skriver skal papiret kunne gå lige igennem printeren.

Jeg gjorde det at jeg skrev mine specifikationer ned, og sendte en mail til diverse printerproducenter, og fik så svar tilbage. Og så kiggede jeg efter testnettet. Derefter gik jeg ud til de forskellige kontormiljø butikker og spurgte dem til råds.

Så er du kommet et godt stykke.

Mvh. Christian

Fodboldtræner: Fodbold øvelser til den daglige fodboldtræning

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 10:03

Jesper Norbøll:

Det er virkelig et bredt spørgsmål og nærmest også et spørgsmål om smag.
Kan du komme lidt nærmere ind på hvad du konkret skal bruge den til? Er det bare til "kontorbrug" hvor du også godt vil kunne printe adresser på kuverter? Du skal være opmærksom på at kuverter med ruder generelt er noget skidt i kombination med en laserprinter. Men hvis der findes kuverter uden rude (i M65 og C5-størrelser) som er designet til at gå nogenlunde problemfrit igennem de fleste laserprintere.

Ja bare kontorbrug.

Jesper Norbøll:

Hvad med budgettet? Er du ude i at ville ofte under 3.000 kr. eller mindre, eller er vi oppe i +100.000 kr. klassen?

Mere 3.000 end 100.000 - Wink

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 11:55

Jeg ville umiddelbart kigge efter OKI-printere. De er ekstremt driftsikre og leverer en høj kvalitet.

Derudover er OKI vistnok den eneste producent, som har lige papirgennemføring i alle deres modeller. Det betyder at du kan printe på næsten alt (som er modtageligt overfor toner og som kan tåle varmen)

Vh

Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Randers
Tilmeldt 21. Feb 06
Fra  Jobfisk.dk Skrevet kl. 20:58

Tak for de mange (og sjove) svar Big Smile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)