Når den også skal kunne klare kuverter, skal du sikre dig, at den også kan føre papiret lige igennem – at du stikker kuverten ind i den ene side, og den kommer ud i den anden. Kuverter har det ikke godt med at skulle bøjes.
Jeg kan nu bedre lide dem i koksgrå eller sort - de holder også længere og lader sig ikke påvirke af jordens tyngdekraft .
Spøg til side -
Det er virkelig et bredt spørgsmål og nærmest også et spørgsmål om smag. Kan du komme lidt nærmere ind på hvad du konkret skal bruge den til? Er det bare til "kontorbrug" hvor du også godt vil kunne printe adresser på kuverter? Du skal være opmærksom på at kuverter med ruder generelt er noget skidt i kombination med en laserprinter. Men hvis der findes kuverter uden rude (i M65 og C5-størrelser) som er designet til at gå nogenlunde problemfrit igennem de fleste laserprintere.
Hvad med budgettet? Er du ude i at ville ofte under 3.000 kr. eller mindre, eller er vi oppe i +100.000 kr. klassen?
Jeg synes bestemt at en neutral hvid er pænest:-) Men ellers kan man få noget farve i sprayform i Bauhaus så man kan få en printer i hvilken som helst farve.
Jeg har også selv kigget efter printer for nylig, og jeg kom frem til at det er værd at købe noget der måske koster lidt mere, og så spare på driftsomkostninger, og så ville jeg have med duplex, så sparer jeg papir og regnskov.
Og som Bettina skriver skal papiret kunne gå lige igennem printeren.
Jeg gjorde det at jeg skrev mine specifikationer ned, og sendte en mail til diverse printerproducenter, og fik så svar tilbage. Og så kiggede jeg efter test på nettet. Derefter gik jeg ud til de forskellige kontormiljø butikker og spurgte dem til råds.
Så er du kommet et godt stykke.
Mvh. Christian
Fodboldtræner: Fodbold øvelser til den daglige fodboldtræning
Det er virkelig et bredt spørgsmål og nærmest også et spørgsmål om smag. Kan du komme lidt nærmere ind på hvad du konkret skal bruge den til? Er det bare til "kontorbrug" hvor du også godt vil kunne printe adresser på kuverter? Du skal være opmærksom på at kuverter med ruder generelt er noget skidt i kombination med en laserprinter. Men hvis der findes kuverter uden rude (i M65 og C5-størrelser) som er designet til at gå nogenlunde problemfrit igennem de fleste laserprintere.
Ja bare kontorbrug.
Jesper Norbøll:
Hvad med budgettet? Er du ude i at ville ofte under 3.000 kr. eller mindre, eller er vi oppe i +100.000 kr. klassen?
Jeg ville umiddelbart kigge efter OKI-printere. De er ekstremt driftsikre og leverer en høj kvalitet.
Derudover er OKI vistnok den eneste producent, som har lige papirgennemføring i alle deres modeller. Det betyder at du kan printe på næsten alt (som er modtageligt overfor toner og som kan tåle varmen)