Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logoskilte til udendørs wellness produkter.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aabybro
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har gang i et nyt projekt som omhandler salg af en speciallavet sauna som er beregnet for udendørs brug (havesauna).

Jeg arbejder hårdt på at færdiggøre en hjemmeside til det nye projekt som hedder Finesda.

Jeg skal have placeret firma logoskilt over eller på selve sauna døren, logoet skal være på hvid baggrund, og må ikke ruste, derfor bør det måske laves i plast?

Se evt. logoet og produktet her http://www.facebook.com/home.php#/pages/Finesda-Outdoor-Sauna-hot-tub/52392004797?ref=ts dette er en Facebookside som føler Finesda fremover.

Feel free to join as "FAN" (hader den betegnelse...).

Er der nogen som har en god ide til et flot skilt og som kan levere dette - så kontakt mig gerne.

PS: det samme skilt skal kunne bruges på det udendørs Hot tub som også er afbildedet.

Jeg synes at det (skiltet) skal kunne monteres let med 2 rustfrie skruer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:48

prøv at kontakte Louisskilte, de er rigtig dygtige til skiltearbejde og er fyldt med kreative ideer, vi har brugt dem op til flere gange i den virksomhed jeg er ansat i. og de leverer varen

97 12 10 77 mail@louisskilte.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 22:05

Vedr. skilte, kan du tage fat i Peter:

www.pbtryk.dk

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:26

Vi kan lave sådanne skilte i MediaMouse.

Jeg giver dig ret i at det bør laves af plast - det er også en produktionsmæssig billigere løsning end hvis det var i metal.

Du skriver at skiltet kan sidde over døren eller på selve døren, men hvad med at sætte det til venstre for døren? Det tror jeg faktisk vil være pænere.

Hvis du kan sende mig nogle ca. mål på hvor stort/lille du ønsker skiltet, så kan jeg regne nogle priser ud til dig.
Min emailadresse er   jesper snabelA  mediamouse.dk

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:23

Hej

Hvis det ikke skal se for billigt ud, så kan man lave det i syrefast stål fx. Og det kan alle tyndplade firmaer hurtigt klippe ud og afrunde hjørner på. Og et hvilket som helst serigrafisk værksted kan trykke det. Og sådan et tryk holder fra 4 år og op efter.(Farve leverandører siger 4 år, og det er uanset mærke, og siger serigrafiske trykkerier andet så lyver de)

Alternativer er eloxeret aluminium, med farver sealet i anodiserings laget, det er nok de skilte med den største holdbarhed. Da farven først forsvinder med aluminiumt. Bl.a Nassau skiltene på porte er lavet på den måde. Og her er holdbarheden nok over saunaen. Og her findes der nogle skilte fabrikker som både kan trykke og mekanisk bearbejde.

Så er der ætsede skilte, de forgår heller ikke så let, hvis det er rustfast stål eller over. Og her kan man ilægge farver, disse har også en meget høj holdbarhed.

Ellers er der deverse plast skite, og her er akryl eller pvc de bedste materialer. Og med et silketryk, så nedbryddes plastikken får trykket.

Og skal det være rigtig flot, så et messing skilt, ætset med farve, og så lakeret med klarlak.

Jeg har ikke set billederne da jeg ikke er på facebook.

/Kenneth

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)