Vi har lige udviklet en ny side i komplet flash. Vi er lidt i tvivl om hvordan det færdige resultat er nået. Vi synes selv siden fungerer godt i helheden, og dynamikken har også et dejligt flow.
Loade tiden er ikke så lang, så det er meget dejligt.
Men prøv lige at give feedback på siden, og skriv lige hvad i synes om den, fordi vi er lidt i tvivl om hvad der kan gøres bedere ved den.
Sorry men det er umuligt at svare på, da der ikke er noget reelt indhold. design mæssigt virker det vel fint nok, men uden indhold kan jeg i hvert fald ikke forholde mig til hvad jeg mener om det.
Det er også kun design mæssigt jeg spørger, da det er en template vi har lavet, og skal lige konfigurere de sidste design detaljer inden vi konfigurer siden med tekst og det hele.
Vi er lidt i tvivl om hvordan det færdige resultat er nået.
Jeg forstår ikke helt, hvad du mener med det!!! Mener du, at du ikke ved, HVORDAN hjemmesiden er blevet lavet, eller mener du i virkeligheden HVORVIDT det færdige resultat lever op til det, I ønskede fra starten.
Hvis det er det sidste, du mener, bliver du nødt til at give folk i forummet nogle ledetråde til, hvad jeres krav til hjemmesiden er.
Hvorfor dylan har I lavet den i flash? Som udgangspunkt er det næsten det mest søgemaskinefjendske, der overhovedet findes!!
Andre input: Introen er grafisk meget fin, men den er godt nok langtrukken.
Jeg løb skrigende væk, personligt hader jeg sider som kun er i flash.
Et andet kritisk punkt ved flash-only sider er at det næsten umuligt at få linkback til ens relevante sider.
Og generelt så kan du lave det samme i en kombination af Javascript, Html og CSS, og det er mindre krævende, nemmere at parse og link til, så hvis jeg var jer, så ville jeg få siden lavet i HTML i stedet for flash. Flash er udemærket til afspillere, logo'er og ligende, men flash-only, nej!
Jeg synes det er en ganske flot hjemmeside I har fået designet. Jeg vil dog nok anbefale en anden forside animation, det bliver for uoverskueligt med det jeg regner med vil være links til ca. 70 forskellige referencer – det er alt for meget, I må kunne udvælge de 5-10 bedste mere skal I ikke forvente folk gider kigge på.
Diverse tåbelige kommentarer omkring manglende muligheder for søgemaskineoptimering og at den ikke kan bruges til noget fornuftigt må du bare ignorere. Hvis flash er en af jeres hovedkompetencer så synes jeg det er en rigtig god ide at vise hvad I kan. Der er masser af muligheder for at optimere jeres forretning til søgemaskiner og adwords via forskellige landing pages etc. på et senere tidspunkt.
Jeg er enig med de andre, flash er virkelig ikke smart til en hel website både af hensyn til brugervenlighed, hastigheder, søgemaskiner og så meget mere. Samtidig så synes jeg ikke rigtigt, at jeg kan se noget på siden lige nu, som ikke sagtens ville kunne laves med html?
Omkring designet, det er dejlig simpelt men jeg forstår ikke forsiden - der er jo intet der sælger til mig når jeg lige er kommet ind på siden???
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Jeg har nærmest altid haft den opfattelse, at flash-sider er for dem der laver dem og ikke for brugerne................sådan har jeg det desværre også med denne.