Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp en kommende købmand (forretningsPland )

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 08
Indlæg ialt: 75
Fra  Deal Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle...

Vil gerne åbne en købmand

Nogen der kan hjælpe med at lave en forretningspland, og en  likviditetsbudget. Smile

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 23:33

ikke for at ødelægge din drøm. 

Men købmandsbranchen har været faldene i mange år.  Jeg syntes de lukker og slukker alle vegne, har et par kammerater der startede en købmand ud til at godt trafikeret vej og op at af kæmpe boligforening i århus... de lukkede også efter kort tid.....

Der er for hård konkurrence fra de store, og tankstationer idag sælger jo alt en købmand også sælger..såå....

M  dfdf

Tilmeldt 6. Oct 08
Fra  Deal Skrevet kl. 23:39

Det kan godt være du har ret i det, men har fundet et sted, hvor indbyggerne mangler en købmand og der er 600 hustand, så tror nok det vil gå.!

OgOg tankstationer er idag alt for dyr, min priser kommer til at ligge langt under dem ! ;)

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 00:11

Hej

Jeg kan sagtens hjælpe dig med at lave en forretningsplan og et likviditetsbudget (det er det vi lever af), men det koster naturligvis. Hvis jeg var dig ville jeg måske starte med at finde en skabelon på www.startvækst.dk eller lignende og se hvor langt jeg kunne komme uden hjælp. Derefter ville jeg tage en snak med en af væksthusene, som måske kan hjælpe, eller med min revisor (hvis du har sådan en), og lur mig om du så ikke er godt på vej. Smile

Hvad skal du bruge forretningsplanen til? Er det mest for din egen skyld og/eller skal du i banken og låne penge? Min erfaring er at det er godt at have styr på hvem modtageren er inden man går i gang med at skrive.

Held ofg lykke med projektet. Hvis din butik tilfældigvis kommer til at ligge på Frderiksberg kommer jge forbi og køber billigt ind. Smile

Morten

Tilmeldt 6. Oct 08
Fra  Deal Skrevet kl. 01:12

Du er næsten lige så krævne som banken hehe..

Jah det til et lån i banken.

og butikken kommer til at være i Århus området, så desværer :d

Mange tak for hjælpen Skal lige tænk lidt over det !

Hvad kommer detca til at koste ?

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 19:52

Har selv haft 3 supermarkeder og vil sige du skal tænke dig godt om!

Vil pesonligt mene at alle butikker under 20/25 mio. kr. ekskl. moms, ikke kan lønne dig, dette taget i betrækning af, når du starter op, vil du leve i din forretning, men en dag finder du ud af at der er andet i livet.

Derfor skal der være til lønninger og lign. husleje, el, sågar forbrug til butikken(rengørings artikler, toiletpapir og mm.), så er der et punkt der hedder svind, vand samt en masse mere.

Er det en helt ny butik, skal du regne med et par hundrede tusinde til markedsføring, 500.000 - 1 mio. for inventar, godkendelse af levedsmiddel koster, de kræver måske nye gulve, eller lign. hertil kommer indskud og leje af lokalerne.

Tror du er bedr tjent med at gå ind på www.supergross.dk under butikker tl salg i højre side og finde en,

Supergross, vil herefter prøve at ¨å dig til at komme med en formue, men da deres butikker ikke er så let sælgelige, ville jeg tilbyde dem at dit Aps (skal du holde fast i) kommer med en kassekredit på 250.000,- og du ikke vil hæfte personligt for mere end det.

På den måde er din fremtid ikke så usikker hvis du køber forkert.

De bedste ønsker

Peter

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:13

hej

du siger at butikker med en omsætning på under 20 mio. ikke omsætter nok til at lønne en. men de butikker der ligger til salg på supergros omsætter ikke for mere end maks 20 mio eks. moms.

så kan det vel heller ikke betale sig?

hvor meget vil du mene at en butik ska omsætte for før det kan betale sig?

på forhånd tak,

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 20:22

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)