Ahhh, se det var jo nok en information der ville have hjulpet rimeligt meget i starten.
Finanskrise eller ej, så er de dummeste steder at spare sine penge på i markedsføring og salgsafdelingen (med mindre man har overdrevet brug af begge til at begynde med).
Jeg tror det er et fint nichemarked der gør det muligt for annoncører at påvirke helt fint definerede kundesegmenter, men om det overlever afhænger jo af mange faktorer. Det vel ligesom TAXA reklamer der afhænger af forhandlinger med vognmændende, rentabiliteten i forhold til at skulle omlakkere hundredevis af TAXAer kontra det kunderne (annoncørerne) er villige til at betale for varen.
Jeg tror ikke at "toiletreklamer" som sådan har et dårligt ry i branchen, men det er bare ikke så mange af de store spillere i reklamebranchen der tror det har den store effekt. Det er ok til en lille mulighed for at få bredere fat i et specielt segment, men det er mere som en slags "støttebranding" til et større skala brandingkampagne.
En rigtig god ide vill jo være at kontakte admoreambient som jo mere eller mindre er fuldt specialiseret indenfor området. De, om nogen, må jo vide hvordan markedet flyder.
-Karsten