Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tilkøb af aktivitet.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ihvertfald imponerende kortfattet din profession taget i betragtning. Big Smile  Er i præcist samme situation men omvendt fylder flytningen og ønsket om at udvide meget. Nu har jeg haft det som binavn i 3 år og er bekendt med at der findes selskaber i branchen hvor man kunne hævde noget tilsvarende (eks. Selskabsadvokaterne som vi har set her på Amino og Skatteadvokaterne (tidl. folk fra Kammeradvokaten ), så det må komme an på en prøvelse Big Smile

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 10:37

Hvis du har haft selskabsnavnet registreret i CVR har du en vis hævdvunden ret. Derfor tror jeg heller ikke du selsklabsretligt får problemer. Mht. advokatfirmaernes navne, så undrer det mig egentligt, at de kan hedde det de hedder, for jeg erindre en gammel sag fra advokatsamfundet, hvor en advokatfirma blev tvunget til at udskifte deres navn på grund af et for generaliserende præg... jeg husker egentlig ikke præcist hvad sagen gik ud på, og om der gælder samme for FSR eller FRR, hvis du er medlem, der, aner jeg ikke. Vi tager resten over den famøse frokost - er dog på råkost her efter skiferien, og spritafdampning, hvorfor humøret er i bund, og en frokost må skydes 7 kilo... Big Smile

Over and out for i dag...

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:48

Jeg er ikke medlem af FRR og FSR. Der findes ingen brancheforening for skattekonsulenter. Det tætteste vi kommer på er Skattevidenskabelig Forening som mere er foredragsvirksomhed.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:55

Schjøtt:

hoppala for en omgang!

det afleder så et andet spørgsmål, hvis man så istedet laver et  klatmurerne I/S, mellem ApS´et og en eller flere personer, er "ansvaret" så ligeligt fordelt, eller kan man fordele det 80/10/10.

Du kan fordele ejerandelen efter den nøgle I nu bliver enige om, men der vil altid være solidarisk hæftelse, så du kan ikke begrænse din risiko ved at deltage i et I/S til f.eks. 10% af I/S'et.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)