Hej, Jeg står og skal bruge lidt ekspert bistand vedrørende Adense i vores dating community. Vi har en del traffik vi ikke får nok ud af, og Adsense optimering står højt på ønskelisten. For øjeblikket genererer vi kun en eCPM på 0.04$, så det er der ikke meget sjov ved. Vi har ikke gjort så meget ved vores Adsense kampagne, hvilket selvfølgelig er hovedårsagen (sammen med vores indhold - dating - som ikke er i så høj kurs) til den lave eCPM. MEN, det må absolut være muligt at få indtjening om. Vi har trods alt over 3.000.000 sidevisningen om måneden, så der bør være noget potentiale vi går glip af. Vi ville derfor gerne høre fra nogle bureauer eller "guru'er" hvad man kunne tilbyde os med hensyn til en overhaling af vores site ved henblik på Adsense. Hvad tager man for en analyse af, for eksempel - Placeringer, kampagneoptimeringer etc. Kom venligst med et tilbud hvis du mener du kan gøre en forskel. Vores site er spansktalende, men det burde ikke ændre så meget på de udfordringer vi står over for: http://www.datingchile.cl |
Hey. Jeg vil anbefale dig at anskaffe Joel Comms Adsense Secrets, virkelig en bog jeg kan anbefale dig.
www.adsensesecrets.com.