Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS og/eller SEB sammen med Epay

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Epay og er blevet kontaktet, da det åbenbart nu er muligt at få Epay til at håndtere indløsningsavtale med internationale kort via SEB.

Jeg ville så skulle køre Dankort/DanVisa gennem PBS og internationale gennem SEB.

Jeg går ikke ud fra, at jeg i praksis vil mærke nogen forskel, da min programmering/hævninger osv. vil køre som vanligt.

Har nogen erfaringer med dette? Er der problemer ved at have to indløsningsavtaler?

Er SEB en stabil spiller i det her?

Bliver man blacklistet af PBS når man dumber dem til fordel for SEB? (jeg ved ikke selv, hvad det skulle indebære, spørger bare :-)

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 20:59

PBS er mest stabil system findes derud.. SEB? nej tak :-)

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 242
Fra  Unique Play Skrevet kl. 21:02

Lige en fodnote til det med SEB bank. Det Epay glemmer at fortælle er at du skal have et overskud(mener jeg det er) på over 300000 årligt for at kunne få aftale med SEB. Så vi små er dømt ude.

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jul 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 21:18

Leo hvorfor nej tak?

Har du erfaring med det, eller har du hørt dårligt om det eller hvordan.? Hvis man nu tjener over 300.000 vil det jo være smart hvis man handler meget med udenlandske kunder

Christian

Fodboldtræner: Fodbold øvelser til den daglige fodboldtræning

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 22:15

Jeg har hørt gode ting om denne løsning, hvor man med mange udlandske transaktioner kan spare en del penge.

Desuden kan man så også (for en pris) køre danske visa/mastercard igennem dem, når PBS engang imellem er nede. Også rigtig dejligt, hvis man har mange transaktioner.

Jeg tror dog heller ikke dette er en løsning der kan bruges hvis man har få transaktioner og f.eks. hovedsagligt handler med danskere (Læs dankort).

Fra Århus
Tilmeldt 27. May 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:53

Hej
Det er god løsning, hvis du som Epay skriver har en del udenlandske transaktioner, så kan du køre visa etc. udenlandske kort på den udenlandske SEB og når det er indland Danmark, bruge PBS.

-- Krellers.dk --

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)