Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indtjening på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil forsøge mig med hjemmesider og tjene lidt på annoncer. Jeg er helt grøn. I første omgang kun på google. Er der nogen der har en ide om, hvad min hjemmeside har mulighed for at genere. Den er naturligvis ikke færdig og det tager sørme lang tid .

Hjemmesidens navn er

www.glade-born.dk

Med venlig hilsen

Anders Munch

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 12:28

Jeg vil få bygget din hjemmeside op i et mere dynamisk system, så du ikke skal rette samtlige sider til hver gang du vil opdatere.. det tager alt for lang tid, og den tid tager du væk fra det som betyder mest - at skrive godt indhold. Og får mig at se, ser det ud til at være gode SEO tekster... det er ikke helt skidt..

men arbejd lige lidt med toppen, den ser forfærdelig ud...

og så skal du ikke linke til /index.html som du går på alle siderne... link til glade-born.dk istedet for..

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:45

AndersMunch:
Er der nogen der har en ide om, hvad min hjemmeside har mulighed for at genere.

Der er i princippet ikke noget loft.
Det hele afhænger af, hvor dygtig du er, hvor meget du arbejder, og om du investerer rigtigt.
Min dårligste reklamefinansierede side har tjent 79 c de sidste 2 år. De gode har tjent lidt mere Big Smile.

Kast dig ud i det, og husk at måle på, hvad der virker.

mvh Hans

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 12:47

Aner ikke hvor meget man kan tjene på det - måske til en gang i biffen i måneden eller sådan noget.

Design - som ovenfor nævnt er toppen godt nok grim.

Overvej seriøst en større font - man skal jo nærmest have lup for at læse det der står - jeg har 3 børn så jeg er vel egentlig din målgruppe. Men jeg opgav hurtigt at læse det du skriver da det var alt alt for småt.

Jeg ville overveje om ikke en enkelt google reklame i siden var nok. Det kan godt være at det giver mere med 2 -- men hvis det hele er plastret til med reklamer er der nok en del der slet ikke gider læse hvad du rent faktisk skriver.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 274
Skrevet kl. 12:49

Hej Hans

Hvad står "c"'et efter 79 for - centilioner eller Wink

Venlig hilsen
Hallo! Kommunikation

Bertil K. Sall

Tilmeldt 11. Feb 09
Skrevet kl. 13:14

Jeg bruger en skabelon fra ww.one.com og ja, helt køn er den ikke. Men kunne man forestille sig at det virker som "blikfang".

Jeg kan rette til i texteditoren og har sat man lidt ind i html og så behøver jeg vist ikke rette til i samtlige sider. Jo korrekt hvis det er ændring af hovedet tror jeg nok. Indifferent

Tusind tak for svaret.

Med venlig hilsen

Anders Munch

Tilmeldt 11. Feb 09
Skrevet kl. 13:17

Det har du sgu nok ret i.

Tak for svaret.

Mvh Anders Munch

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:29

Bertil Sall:

Hvad står "c"'et efter 79 for - centilioner eller Wink

Centilioner er vist en selvmodsigelse. Præfixet centi betyder hundrededel. Så en centilion må være en hundrededel af en million, altså 10.000. Hvis mine 79 c skal betyde 79 x 10.000 = 790.000 vil der være tale om mikrodollar.

Altså: Jeg har på min dårligste side tjent 79 centilioner mikrodollar - det lyder da faktisk af en del mere end et uanseeligt lille c.Big Smile

mvh Hans

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 13:31

Hej

DU bør nok anvende Wordpress eller noget i den dur til det du forsøger på.

Strategien er sikkert rigtig nok, men jeg tror nu mere at flok lukker browseren end at klikke på annoncer på den side....

Desuden handler det ofte om trafik og mer trafik, plus der gerne skulle ske noget nyt.

Personligt greb jeg det an på denne måde :

Lavede en masse søgearbejde omkring hvilke ord, der ikke er så stor konkurrence på hos Google, dermed er der større chance for besøgende via google, som som regel leverer hoveddelen af ens trafik ?

Derefter lavede jeg siden på engelsk, da det er her det største potientale ligger rent sprogmæssigt.

Til sidst hyrede jeg en tekstforfatter til at skrive om netop det bestemte emne, som jeg mente jeg kunne tjene penge på...

Men rent faktisk er denne her side der tjener mest ind :

www.yttepigen.dk

Ikke p.g.a siden der men det lilla ikon fører hen til en side, som har en månedtlig indtjening på ca. $100.

Denne indtjening kunne sikkert optimeres, men som du kan se drejer det sig om trafik.

Den nævnte side har ca. 800 daglige besøgende.

mvh

Mogens Jørgensen

Og lige lidt reklame : Høng Byportal - http://www.hoeng.dk

Easy Webhost

http://wwwe.easywebhost.dk/

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)