Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

System til forening med næsten 1000 medlemmer?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Nej systemet kan ikke det du efterspørger her.

Men godt at der kom lidt flere oplysninger frem om ønsket til systemet. Klubmodul er et administrationsværktøj til klubber så de kan håndtere medlemmer, oprette hold, ventelister, lokationer, begivenheder med mere og det hele kan betales online.

Jeg tror det du er mere ude efter er en form for "guide". Altså mere hen i retning af eks. www.w2shop.dk eller lignende. Et site hvor man kan oprette sin klinik/profil. Og gøre den søgbar på forskellige kriterier. Dog vil du have at oprettede profiler kan se andre profiler, men på forskellige niveauer. (Hvorfor?) er det ikke sådan?

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:26

Jo, det er sådan. Medlemmerne skal kunne finde andre medlemmer med bestemte kompetencer og der er nogle medlemmer som er offentlige, altså som du og andre kan finde og bruge og andre medlemmer er ikke offentlige og derfor skal kun medlemmerne søge på dem.

Man skal kunne finde et medlem der hvor man bor, men også vælge et medlem som bor et andet sted fordi vedkommende har særlige kompetencer :)

Det er så spændende en proces at sidde med :)

Mette

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 14:30

Det lyder som et selvstændigt projekt, men ikke uoverkommeligt :)

Det skal vel også være muligt at oprette / redigierer lister, samt flytte / kopiere medlememerne fra / til listerne.

Skal der være betaling involveret, så medlemmerne kan betale for at blive fremhævet?

Er det meningen at klienterne skal kunne finde klinikkerne, eller er det alene internet i foreningen?

Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 14:31
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 07:39

Vi er i bestyrelsen blevet enige om at invitere et par firmaer til at se vores brainstorming, høre vores idéer og præsentere sig selv og de muligheder de ser.

Der skal blandt tilpasses en del i en søgefunktion over medlemmer og udarbejdes grafikforslag, så derfor har vi sat nogle kriterier op:

Vi er enige om, at vi primært er interesserede i at høre fra firmaer, som arbejder med et system de ikke er de eneste om - for at mindske sårbarheden.

Vi er enige om, at det ikke er enkeltmandsfirmaer vi primært er ude efter at høre fra - af samme grund.

Hvis nogen af jer kunne tænke jer at blive inviteret til sådan et "formøde" eller kender et firma der vil være oplagt, er i velkommen til at kontakte mig, så finder vi ud af en dato indenfor de næste par måneder.

Mange hilsner

Mette

PS. De firmaer der bliver inviteret vil på forhånd få noget materiale om hvilke tanker vi har gjort os.

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 08:20

Hej Mette,

Jeg deltager gerne i et møde og giver feedback samt præsentation.

Du er velkommen til at sende info til mig mail på tcl@togidata.dk.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:17

Hej Mette

Vi er også interessede i at indgå en dialog med jer og hører jeres brainstorm.

Jeg mener vi opfylder jeres betingelser til leverandør. Vi er et aktieselskab og har eksisteret i 8 år, så sandsynlighed for at vi er her imorgen er relativt god.

Mht. systemer så kan vi både udføre opgaven i et Open Source system eller i vores eget properitærer system. Fordelen ved Open Source modellen er primært at I kan skifte leverandør, mens fordelen ved at bruge vores eget system er en besparelse på et sted imellem 25 - 50 %.

Mht. referencer, så har vi f.eks. lavet flg. sites (hvor det første nok matcher jeres situation bedst).

www.united-creatives.dk
www.byflou.com
www.harders.dk
www.schiller.dk
etc.

Derudover har vi udført konsulentopgaver for en række store virksomheder f.eks. BRF, Lufthavnen, DFDS, BankInvest, PKA, KMD etc.

Jeg håber at jeg havde dig et indtryk af at vi har de fornødne kompetencer til at realiserer jeres vision.

Du må meget gerne ringe til mig på 26 37 79 13 eller skrive til plu@easyflow.dk.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 16:37

Vi har nu udvalgt de firmaer der hver skal til et møde med os i august. Det betyder at har I hørt fra os, så er I med og har I ikke, så faldt valget ikke på Jer.

Tak for den store interesse :-)

Mette

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)