Det er LANGT FRA bare mark-up jeg blander mig i - fordi det er vigtigt i forhold til søgemaskinerne. Så jeg kan da godt forstå du ikke oplever de problemer jeg gør, når der skal laves de ændringer som der nu engang skal til, for at opnå de bedst mulige resultater i søgemaskinerne :)
Jeg er helt klar over at man som SEO ekpert, i høj grad også interessere sig for de konkrete http svar, placering af applikationen både Url-mæssigt og IP-mæssigt er der noget jeg har overset ?
Mit problem er at jeg ikke se hvor det at .Net skulle være specielt slemt til nogle af delene.
- men faktum er bare, at hver eneste gang på f.eks. .NET tager meget længere tid at få ordnet de ting der skal til end det gør med f.eks. Ruby On Rails, PHP eller klassisk ASP baserede løsninger.
Jeg respekterer selvfølgeligt, at du oplever det sådan. Men kan ikke genkende det i forhold til mine egne små 12 års erfaring som webudvikler. De siger mig, det stik modsatte.
Det er altså ikke rocket science, men det kræver at man gider prioritere det :)
Her er vi helt enige. Men jeg mener ikke at man bør advarer imod en teknologi, fordi der er nogle der bruger den forkert. Istedet for bør man advarer imod at bruge teknologi forkert. Lidt ligesom jeg ikke mener at man bør advarer imod biler, men man i høj grad bør advarer imod spritusbilisme eller at kører for stærkt.