Hej Simon Det lyder godt at du har gang i alle de ting og du ikke har brug for mere tid fordi du skal ligge på sofaen. Når alt kommer til alt kan jeg ikke udtale mig om hvad der det rigtige valg for dig. Jeg kom selv sent igang med en uddannelse og selvom jeg aldrig har fortrudt det, så er det sværere jo ældre man er. Det er svært at fortryde noget i dag, for man ved jo ikke hvordan det ellers var gået. Du har naturligvis ret i at der er masser af ting man ikke kan, men det er også godt at have en egen base og faglighed. Hvis du er så god til at lære ting som du skriver, så burde det jo være en smal sag at klare matematikken ;-). Med de opfidnelser du vil lave lyder både maskinmester og matematik til at være relevant, men det kan jeg ikke vurdere. Jeg synes bare det er en stor beslutning du er ved at tage. Hvis du stopper nu har du på papiret spildt 18 måneder med mindre de kan merriteres et andet sted. Var det ikke en idé at se tiden an og f.eks. sætte en dato hvor du evaluerer om det stadig er lige så slemt. Hvad ville du konkret lave hvis du stoppede? |
Så vil jeg da gerne slå hul på den tanke.
Jeg er iværksætter i hjerte og sjæl.
Jeg har fejlet som selvstændig, som ufaglært og har det fint nok med dette.
I dag har jeg 2 uddannelser, men ingen af disse gør mig til en bedre iværksætter, det er kun min erfaring gennem livet med op og nedture, der gør mig bedre rustet til denne opgave i dag, Det kan ingen uddannelse hjælpe dig frem til, erfaringen. Udd. kan gøre du ikke laver de mest basale fejltrin, der i dag er en hel del letter at får information om end da, jeg begyndte første gang som 18 årig i 1985. Øj er jeg SÅ gammel i dag?
Bare glem det med jantelov