Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame for sig selv på bedst mulig vis

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank det lyder faktisk rigtig spændene. Jeg kan se via min side at folk nemt finder frem til den, men via søgning er der kun 10% som finder den via google.dk og google.com

Og til alle jer andre - Tusind tak for jeres indlæg. Jeg har været medlem i 20 minutter og har fået en overflod af mails og besvarelser. Jeg er simpelthen så positiv over denne side. Mange tak fordi I vil hjælpe mig, hvor er det bare fantastisk :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:31

Ved et hurtigt kig på din webshop, kan jeg se, at der i hvert fald er potentiale for nogle forbedringer, som vil øge synligheden i Google en del.

Du kan f.eks. starte med at få ændret de såkaldte titles (den tekst, der står i toppen af din browser, når du besøger siden), så den indeholder nogle relevante ord, du gerne vil findes på, f.eks. "Køb fine brudekjoler og gallakjoler hos Cala Deluxe". Det sender et bedre signal til søgemaskinerne om, hvad din side handler om.

Og mht. din fotografside, så bør det også være muligt at opnå en fornuftig position hos Google, uden at det skal koste dig en bondegård. Større er konkurrencen ikke på de ord.

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 15:38

Stine Arnholtz:

Mit navn er meget brugt på nettet og der er mange sider med mig. Men søger men efter en fotograf i århus ligger jeg nok ikke øverst på listen, men kan man godt komme højt op uden at det koster en halv arm?

Hej Stine.

Du kan sagtens komme til at ligge godt i google uden at det koster en halv arm, men det kræver noget skrivearbejde.

Google kan ikke se hvor lækkert designet og billederne er, den kigger kun på teksten.

Jo mere du har stående på dine sider omkring fotografering og fotorelaterede ting jo højere kommer du at ligge i google.

Google placere din side alt efter hvor stor sansynlighed der er for at en der skriver fotograf vil finde det de skal bruge på din side.

Vi har eksempelvis en butik hvor vi mest sælger hår til hair extensions, og så en del tilbehør. Men søger man på Hair extensions på google kommer vi op på første side, selvom det ikke er på førstepladsen får vi alligevel omkring 100 unikke besøgende på det om dagen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Stine.

Jeg har en lille forretningside til dig. Hvorfor ikke indgå et mindre samarbejde med et af de store datingsites?
Jeg tror at folk derinde gerne ville give en god pris for at have en "dating.dk / netdate.dk" godkendt fotograf.
Personligt ville jeg da gerne have lavet billeder som kunne få mig til at skabe bedre kontakt med kvinder på nettet. Jeg er en sød charmerende fyr, men mine billeder bliver altid vildt dårlige. Jeg tror ikke at jeg er ene om dette.

Bare et lille indspark. Held og lykke med det hele.

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 15:51
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 15:59

Hej.

Jeg står sgu og mangler sådan en til et bryllup til september :-)

Som jeg læser det kan du både levere en kjole til den kommende frue, og komme og tage billeder?

Tilmeldt 7. Feb 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:03

Hej Stine

Var lige inde og checke www.smukkekjoler.com. Flot side som udstråler noget eksklusivt, og så skal teksten også være derefter. Og det synes jeg ikke helt den er. Klippet fra "Om os":

"""
Vores værdier er baseret på, hver enkelt kundes behov og ønsker.
Cala Deluxe er dedikeret til, at imødekomme et hvert behov så du får lige præcis den kjole du går og drømmer om. 

Hos Cala Deluxe vil vi sikre dig den bedste service og samt den bedste pris -
god kvalitet behøver ikke at koste mere.

Cala Deluxe holder til i Århus, men da kjolerne er en bestillingsvare, som bliver specialsyet til hver enkelt kunde, har man desværre ikke mulighed for, at komme og prøve kjolerne.
Vi har af samme årsag ikke en butik eller et stort varelager.
Men idet kjolen bliver syet præcis efter dine mål, passer den perfekt når du modtager din drømmekjole.
"""
Jeg synes det er lidt snørklet grammatisk og tegnsætningen forvirrer også mig lidt. F.eks. sætningen "Vores værdier er baseret på, hver enkelt kundes behov og ønsker." Jeg forstår sådan set godt, hvad du mener, men det er en "underlig sætning". Igen "Hos Cala Deluxe vil vi sikre dig den bedste service og samt den bedste pris" - der er vist et "og" for meget. Der er flere eksempler. Måske er det flueknepperi, men tag det som en konstruktiv kritik - kan du ikke få en med "check på sproget" i din omgangskreds til lige at læse korrektur. Jeg synes det er synd, at en flot side ikke er helt oppe på dupperne mht. sproget. Måske er det bare mig, men sådan noget får mig til at droppe en web-butik.
Held og lykke med butikken og billederne. Det er desværre nok et område (billederne) der spares på i nedgangstider - på den anden side skal du slå på, at til et bryllup, skal der IKKE spares på noget, og slet ikke billederne.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:54
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Som grafisk orienteret person kan det nogle gange være svært at erkende, at det i langt højere grad er ord end billeder der sælger. En kjole til flere tusinde kroner er en stor beslutning. Der er garanteret 100 ting en køber gerne vil vide, som man ikke nødvendigvis kan se af billederne - og sidder man fredag aften og surfer rundt kan man jo ikke lige ringe. Så mit bedste råd er, at du får skrevet en hel masse mere om dine produkter og forsøger at give folk svar på alle de ting de kunne være i tvivl om. De skal direkte på sitet kunne få svar på alt det der kunne forhindre dem i at lave en bestilling. Det øger salget!

Er du ike så god til at skrive selv, så find nogle venlige venner der er, som gider at hjælpe dig med det (nogle gode billeder af børnene, konen eller hunden plejer også at være et godt bytteobjekt :))

Jeg kan i den forbindelse anbefale Nick Usborne's NetWords og Joe Vitale's Hypnotic Writing. Kan du følge anbefalingerne i de to bøger kan jeg garantere dig at dit salg mindst vil 4-doble!

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:27

Hej Stine.

Du har masser af muligheder for at øge konverteringsraten (antallet af kunder pr. 100 besøgende) voldsomt.

Når du har gjort det, har du også meget bedre råd til at betale hvad det koster at få de rigtige besøgende ind på din hjemmeside.
(Vil selvfølgelig anbefale AdWords og Søgemaskineoptimering)

Det første jeg ville kigge på er farverne på din hjemmeside.

Prøv at se, hvilke farver de mest succesfulde i din branche anvender og gå efter samme stil.

Det næste jeg bemærker er et enormt spild af plads på din forside.

Jeg kan på min bærbare kun se eet eneste billede af en kvinde i en kjole.

Kun hvis jeg scroller ned ser jeg flere.

Hvad skulle hindre dig fra at gøre forsiden til et "festfyrværkeri" af smukke kjoler, når det nu er det du reklamerer med?

Velkommen til Cala Deluxe!

Brudekjoler med personlighed

Cala Deluxe er fokuseret på at tilbyde høj service og ønsker stor kundetilfredshed. Vi vil gøre alt hvad vi kan for at imødekomme dine forventninger.

Med en bred variation af kjoler du kan vælge imellem, er vi sikre på, at du kan finde netop din drømmekjole.
Alle kjoler er lavet i den bedste kvalitet og er yderst behagelig at have på.  kjolerne bliver syet efter dine mål, så den kjole du vælger, passer helt perfekt til din figur. Du bestemmer selv hvilken farve kjolen skal være og har du nogle småændringer eller forslag til hvordan kjolen skal se ud, kan vi sagtens finde ud af det i fællesskab.
Forkæl dig selv med en drømmekjole med masser af udstråling og personlighed.

Kjolerne kan også bruges som gallakjole, nytårskjole, festkjole og meget mere.

Klik dig rundt på vores hjemmeside og hvis du har nogle spørgsmål eller kommentar, er du meget velkommen til at kontakte os.

Vi håber at se dig snart igen! Kom tilbage senere for flere gode tilbud på vores hjemmeside. Der vil løbende komme flere flotte kjoler på siden!

Skræddersyede Brudekjoler

Få et perfekt bryllup med en smuk skræddersyet brudekjole fra Cala Deluxe 

Find din drømmekjole i vores store udvalg og mærk selv følelsen af kvalitet. Alle kjoler bliver syet efter dine mål, så den kjole du vælger passer helt perfekt til din figur og føles yderst behagelig at have på.

Du bestemmer selv hvilken farve kjolen skal være og har du nogle småændringer eller forslag til hvordan kjolen skal se ud, kan vi sagtens finde ud af det i fællesskab.

Kontakt os pr. telefon xx xx xx xx og lad os finde et tidspunkt du kunne komme forbi og prøve vores smukke kjoler, 

Jeg mener, at alt det andet tekst er unødvendigt fyld. Med tiden finder du sikkert andre vigtige ting at skrive; men jeg ville bruge forsiden til dette budskab .... og så billeder, masser, masser af billeder, i stedet for alt det krims-krams, der bare stjæler pladsen fra det, som det hele drejer sig om Wink
Venlig hilsen,
Christian
Fra Århus
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:09

Frank Hellerup Madsen:

Ved et hurtigt kig på din webshop, kan jeg se, at der i hvert fald er potentiale for nogle forbedringer, som vil øge synligheden i Google en del.

Du kan f.eks. starte med at få ændret de såkaldte titles (den tekst, der står i toppen af din browser, når du besøger siden), så den indeholder nogle relevante ord, du gerne vil findes på, f.eks. "Køb fine brudekjoler og gallakjoler hos Cala Deluxe". Det sender et bedre signal til søgemaskinerne om, hvad din side handler om.

Og mht. din fotografside, så bør det også være muligt at opnå en fornuftig position hos Google, uden at det skal koste dig en bondegård. Større er konkurrencen ikke på de ord.

Jeg ved ikke helt hvad du mener med at jeg kan ændre topteksten... Eller jeg ved ikke hvordan man ændre den, hvis det er det som står i browseren. Det skal lige siges at min hjemmeside er sådan en af de der færdiglavet skarpeloner som man kan få. Jeg var helt vildt med det design på min kjoleside og tænkte at det måtte jeg bare ha. Jeg syntes de andre virker lidt for almindelige.

Men hvis man kan ændre teksten der inde, så vil jeg prøve det-.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)