Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sorry, there was a problem with your last request!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry, there was a problem with your last request!

Either the site is offline or an unhandled error occurred. We apologize and have logged the error. Please try your request again or if you know who your site administrator is let them know too.

---

Jeg får tit ovenstående fejlmeddelelse, nogen ideer om, hvad det skyldes? Er der andre, der oplever det samme?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 14:38

Jeg oplever det jævnligt. Som oftest kan man prøve igen et øjeblik senere, og så går det hele fint igen.

Andre gange varer udfaldene noget længere, som f.eks. i går, hvor det vist nok var et databaseproblem.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:47

Det er den fejl man får, næsten lige meget hvad der går galt på Amino.
Næsten hele dagen i går, havde vi en fejl på databasen, det var en dum programmeringsfejl lavet af Telligent, der laver vores software.
Ander gange kan det være vores server der er overbelastet og 1.000 andre ting.
Vi prøver hele tiden at blive bedre og hver gang det lykkedes, så kommer der nye brugere til og belaster systemet endnu mere.
Så hver gang du ser fejlen, så kan du faktisk næsten høre os skåle i champagne, for så får vi flere brugere ;-)

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:52

Jamen Skål da!  Dejligt at høre, og jeg vil nu sende AMINO en kærlig tanke når jeg ser den besked igen :)

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 15:34

Tak for svaret. Jeg vil tænke på kølige bobler, næste gang jeg oplever problemet :-)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 22:02

Jamen, så skål da!

Det må være på sin plads - selvom fejlen ikke har vist sig i aften, men det er jo sent og folk har andet at lave en fredag aften!

God weekend,

Flemming

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)