Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du kontakter? - så kig her

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Apr 06
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man har med online business at gøre er det en god ting at have mange kontakter eller adgang til disse.
Forcedlistprofits er et simpelt program med stor effekt.
Det går i al sin enkelhed ud på at opbygge en liste i en forced matrix

Du har sikkert i dag en adressebog med folk som har interesse for online business, og får du disse med i FLP, og de gør det samme ved deres liste, ja så kan du pludselig komme i kontakt med dem også.
Og da det er en forced matrix kan kontakterne også komme fra spill over

Jamen jeg har ingen kontakter?
Her er det netop at fordelen ved PRO member kommer ind!
PRO members kan maile mange flere levels ned, og har ydermere adgang til en random list!
Random list betyder at der hver søndag bliver dannet en ny liste – nogen uger har man måske kun 20 personer på sin random list . men min rekord er over 1.300!!
Har du så mange kontakter i din omgangskreds :-)

Som PRO member ligger der også en lille indtjening, men loftet er 1.000$ om måneden
Det er ikke meningen at toppen skal tjene det hele, og pointen er jo også at det handler om at komme i kontakt med andre.

Her er linket
http://forcedlistprofits.com/go/uthuth12/

Lad mig høre hvad i syntes?

Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:59

Hej hvem du så end er.

Jeg gør venligst opmærksom på, at ProMembers er et varemærke der har været anvendt siden 1994, jeg vil derfor venligst opfordre dig til ikke at anvende dette navn længere.

Jeg ser ingen forskel på om det er med mellemrum, under alle omstændigheder vil det blive udtalt ens.

Hilsen Leif

Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 14:27

LOL - det var da skægt :-)

Tænk sig at nogen svarer på et så gammelt indlæg Big Smile

Til din information hed programmet forced list profits og man kunne der tegne et gratis medlemsskab og et professionelt medlemsskab

Sidstnævnte kunne derfor i daglig tale omtales promembers (altså professionelle medlemmer)

Så der er vist ikke nogen rettigheder der er blevet brudt her Big Smile

Hvorom alt andet er eksisterer Forced list profits ikke længere...god nat, og sov godt

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 14:46

uthuth-> Der er altid nogen, der skal spille med musklerne... Leif er tydeligvis anomym og vil derfor ikke stå ved sit udsagn. Og tåbeligt at grave en så gammel tråd frem for at "varetage rettighederne til sit varemærke".

Tror sq at jeg voldtager "hans" varemærke indtil han vælger at stå frem som person, hehe :)

Vh

Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 18:12

Her er hvad man får af resultat når man søger på "ProMember" eller "Pro Member" på varemærkestyrelsens hjemmeside:

[SØGERESULTAT]

Søgningen fandt ikke noget.
Du bliver sendt tilbage til søgebilledet om et øjeblik.

Tilmeldt 13. Apr 06
Skrevet kl. 18:26

Altid hyggeligt med lidt sjov i gaden....LOL

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)