Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lancering af nyt site

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lancerer hermed mit nye site : www.aktiv3.dk

Vi giver tilbud på trappevask og ejendomsservice i København, Roskilde, Helsingør og Århus

Sitet mangler en del endnu, men nu er det oppe

Tak for de gode tips herinde :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:17

Hmm ved ikke hvordan jeg indsætter links

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:21

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 16:24

Sådan: www.aktiv3.dk :D

Tillykke med siden! klø på!

Umiddelbart. En meget overfladisk analyse siger:

en hjemmeside for trappevask /ejendomsservice, bør ikke have så mange "business" lignende billeder. Der er billeder der associere omkring teknologi (top baggrundsbilledet). Det virker ugennemtænkt, og virker som et site der mere minder om en større virksomhed der sælger rådgivningsprodukter end ejendomsservice.

Hvis jeg kun brugte 7 sekunder på din side, ville jeg få et helt forkert indtryk af hvem du er og hvad du laver.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:40

Mange tak for hjælpen :)

Det er nu, selvfølgelig, også meningen at det skal have det seriøse look. I vores branche er det ikke altid seriøsiteten der springer mest i øjnene, så det ville jeg gerne ændre på . Men jeg forstår hvad du siger, og tager det til mig. Har også været et svært valg. Men nu er det taget og jeg er pt glad for det

Tak for svarene

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 17:21

Siden virker meget meget rodet

Der er overhovedet ingen balance i siden (for meget "vægt" i venstre side)

Der er ikke gennemgående linjer fra venstre menuen til resten af siden.

Der er ingen afslutning på siden i højre side, det er lavet så det ser ud til at den fortsætter nærmest uendeligt.

Jeg kan rigtig godt lide farverne og de generelle designlinjer (udformning af bokse, top banner, menu, etc.) men de ovennævnte ting gør at jeg nærmest får hovedpine af at være på siden. Jeg ville aldrig nogen sinde bruge så meget som et minut på den.

Jeg håber kritikken bliver taget konstruktivt, det er i hvert fald ment sådan.

Mvh Peder

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 17:40

Tillykke med det nye site og held og lykke med projektet.

Jeg må dog sige at jeg synes din menu ser meget utydelig ud, er det meningen?
For mig er den anstrengende at se på og jeg kniber øjne for at få det skarpere. Smile

Selve siderne hopper længere og længere nedaf når man klikker sig igennem menuen i Firefox, det bør også rettes.

Håber at lidt konstruktiv kritik kan bruges. Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:53

Tusinde tak for feedback.

Det med menuen ved jeg godt. Det bliver rettet.

Det med balancen havde jeg ikke tænkt på, men kan godt se det. Jeg finder en løsning

Dejligt at i gider bruge tid på det

Tak

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:18

Jeg ville også gå efter et mindre simpelt site.

Tænk følgende;

- Hvad vil jeg gerne have ud af mit site?

Mit umiddelbare svar hedder, at det skal informere omkring dit firma. Brug større billeder og mindre, men attraktiv tekst, for at fremme dit salg. Udover manden med skraldespanden (som er "stretched" / trukket ud), så har billederne ikke umiddelbar relevans for din service.

Både som privat og professionel vil jeg råde dig til, at betale dig fra opgaven mht. hjemmesiden - brug din tid på det, som du er bedst til :-) Det behøver ikke være mig, du får hjælp af - der findes mange dygtige mennesker rundt omkring - fælles for os alle er, at vores spidskompetencer ligger på udvikling af websites.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:57
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)