Hej alle Jeg har netop oprettet en webshop, og kunne godt tænke mig at få lidt feedback på den. Hvad synes i kloge hoveder? Se den her: www.myhabitat.dk På forhånd tusind tak for hjælpen Venlig hilsen Randi |
Hej Randi.
Tillykke med siden, god mission :)
Tja... hvor skal vi starte. Det er en standard webshop løsning du har valgt, og det lyser igennem. Det er dog ikke nødvændigvis noget som helst negativt.
Hvad der giver mig lidt "ticks" er den skrifttype du har brugt, og til dels skriftstørrelsen. Typen for mig er barnlig og useriøs. Det hænger slet ikke sammen med produktet, missionen og visionen bag siden. Jeg elsker dog det lille billede "my habitat" under din velkomsttekst. Det er nok det eneste, ud over produktbillederne, der antyder professionalisme.
Jeg synes det er fint du har valgt blå farver, men du skal vide at den blå farve er ekstrem svær at få til at gå op i en højere enhed uden den, som på din side, virker barnagtig. Den blå farve står for tryghed og troværdighed (tænk danske bank), men i dit tilfælde kommer den til at få mig til at tænke på min datters daginstitutions vægmaler (lavet af børnene). Du kunne evt prøve med lidt flere farver. Spille lidt på "hippie temaet" det kunne siden godt bære.
-Karsten