Nu har jeg endelig fået www.2tm.org op med nyt design og små nye funktioner, er blevet rigtig glad for sitet og er mine brugere os.
Men hvordan markedsføre jeg det mere end det er? Sitet har nok 800 besøgende om dagen, men må kunne gøres bedre. Er på S.U så penge skuffen rækker ikke så langt desværre. Hvad kan der gøres? har i nogle gode forslag?
Nu er det jo et gamingssite, og segmentet må antages at være ret meget involveret i computerspil osv. Hvorfor ikke overveje lidt facebook lir.
Hvis i kender en programmør der kan lave facebook applicationer ville det være nærliggende at lave en application hvor jeres brugere kan fx. "sætte et hold til counterstrike" eller lign blandt deres venner. Der kan være sjove kategorier som kanonføde eller andet der hænger personen lidt ud med et blink i øjet. Denne person vil så via facebook få informationen om at
"XXX har valgt dig som "YYYYY" til sit counterstrike hold ZZZZ - ønsker du at acceptere udnævnelsen og kæmpe imod andre hold - klik her - "
Det kræver jo nok en del indsats kontra traditionelt marketing (adwords, fora, seo osv) men dit brugersegment burde være det rigtige til i det mindste at prøve. Det gode ville være at applicationen kan tage sig af resten, når alt er på plads, og i kan videreudvikle "spillet" og gøre det sjovere og derved få en dialog med jeres brugere. Selvfølgelig med tonsvis af forskellige krydssalgsreklamer til 2tm så i får noget trafik ud af det.
Simon få bare gang i en større tunering hiv fat i nogle af dine sponsorer, skaf præmier for omkring 10kg, så kommer de lidt større hold som pr. automatik tiltrækker de mindre hold. :).
Mvh Ørts
Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!
Eftersom det er et counter-strike site så er mIRC et perfekt valg. Få fat i nogle folk som har nogle "bots" til at sende noget reklame ud for dig, du kan garanteret få det billigt!
Du kan prøve med forskellige reklamer som: "Mangler du en guide til at opsætte en counter strike server?"
osv.
Håber du kunne lide mit lidt alternative forslag :)