Hej Søren.
Jeg har desværre ligget syg i sidste uge, så har desværre ikke kunne svare før nu.
Jeg forventer at jeg både bliver lært op, men samtidig vil blive givet nogle opgaver, da det er rigtig lærerigt. Jeg vil meget gerne i praktik på en arbejdsplads, hvor de virkelig elsker det de laver! Jeg har selv ville det her i rigtig lang tid og er endelig kommet igang her i sommer, efter at have afsluttet gymnasiet. Så jeg tænder selvfølgelig stadig helt vildt på at lave designs og reklame og så videre.
Lønnen er elevløn, som starter på ca. 11.000 pr. md. første år på arbejdspladsen, og som bliver betalt af arbejdsgiveren. Jeg forventer ikke mere end denne grundløn. Jeg kan sende dig et bilag hvor der står oplysninger om løn, hvis du er interesseret?
Angående arbejdsopgaver er jeg jo ikke helt prof. endnu, men jeg er utrolig ivrig efter at lære og afprøve!
Jeg arbejder i adobe programmerne: Illustrator, Dreamweaver, Photoshop, Flash og Indesign. Jeg kan meget af det grundlæggende i disse programmer.
Jeg er ret god til de tekniske ting i Indesign og Dreamweaver og har fået meget ros for mit arbejde i programmerne. I det hele taget synes jeg at programmerne er kan mange spændende ting, og arbejder derfor på at kunne rigtig mange ting i dem.
Men jeg vil meget gerne sende dig en anøgning og et CV, hvis du er interesseret i det?
Venlig hilsen
Pernille