Til en anden gang, så skal du også være meget velkommen til at tage kontakt til mig enten på min email eller ved at ringe til MediaMouse.
Vi kan typisk, hvis det virkelig brænder på, have dem klar inden for samme dag. Det er dog logisk nok begrænset hvad der kan lade sig gøre på så kort tid. F.eks. vil vi ikke kunne offsettrykke dem, da det er fuldstændigt urealistiskt tidsmæssigt ved så hurtig en produktion. Så vi er ude i digitaltryk og de begrænsninger der omkring dette; Begrænset papirudvalg og max tykkelse på 300 gr. Endvidere er trykkvaliteten ikke på samme højde som det vi kan opnå i offsettryk - men omvendt så set i forhold til prisen og leveringstiden, så plejer vores kunder at være ganske tilfredse med resultatet. Selvom det er digitaltryk, så er der stadig mulighed for efterbehandling så som blank eller mat kachering, afrunding af hjørner, bukkestreg og lignende.
Hvis du har lidt bedre tid næste gang, vil jeg da gerne tilbyde at lave dem i Plastik for dig. altså kort i samme størrelse som Dankort mm. bare ofte i halv tykkelse.
Pt. har vi lige introduceret det som puljetryk, så hvis du kan bestille i god tid, kan du få plastikkort til markedets nok bedste priser. (jeg har pt. ikke fundet nogen der er billigere på offsettrykte plastikkort.)
Klik evt. på plastikkort linket i min signatur for yderligere info.