Hey Jeg ved ikke helt om jeg har placeret denne tråd rigtigt, håber jeg rammer rigtigt. For at gøre en lang historie kort, så sad jeg i går aften med en af min fars gamel forretnings forbindelser, og udvækslet ideere til internettet. Han er en garvet haj og ret stor på nette i belgien. Men da jeg ville vise ham Amino, så var det ret klart at som ikke Dansker, får man ikke ret meget ud af dette geniale site. Min ide går på at der oppe i toppen bliver lavet et link på engelsk, "in english" hvor man på engelsk forklare udlænding at de er meget velkommen til at fremlægge der problem stillinger og forretnings mulighede for danske iværksætter. Og at engelse ikke er noget problem her, da uddannelses niveauet er relativt højt. Jeg ved ikke om det ville være et stort problem da de kun kræver at man forfattere en engelse beskriven af Amino, så det kunne komme en international vinkel på Amino Håber i kan holde varmen ud. MVH CRÕLL |
Dato: 7/4/2006 1:39:49 PM Forfatter:CrõllHeyJeg ved ikke helt om jeg har placeret denne tråd rigtigt, håber jeg rammer rigtigt.For at gøre en lang historie kort, så sad jeg i går aften med en af min fars gamel forretnings forbindelser, og udvækslet ideere til internettet.Han er en garvet haj og ret stor på nette i belgien.Men da jeg ville vise ham Amino, så var det ret klart at som ikke Dansker, får man ikke ret meget ud af dette geniale site.Min ide går på at der oppe i toppen bliver lavet et link på engelsk, ''in english'' hvor man på engelsk forklare udlænding at de er meget velkommen til at fremlægge der problem stillinger og forretnings mulighede for danske iværksætter.Og at engelse ikke er noget problem her, da uddannelses niveauet er relativt højt.Jeg ved ikke om det ville være et stort problem da de kun kræver at man forfattere en engelse beskriven af Amino, så det kunne komme en international vinkel på AminoHåber i kan holde varmen ud.MVHCRÕLL
Det er sjovt, jeg sad faktisk i går og tænkte på det samme. Jeg vil lige give det nogle flere tanker, men ideen er ikke så dum.
Dbh Martin