Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt om tråde

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle og måske specielt Martin

Nu er det måske lidt frækt sådan ca 10 minutter efter at jeg første gang er logget ind på amino.dk at komme med følgende forslag:

Er det muligt at hæfte sit indlæg direkte på det indlæg man svarer på, således at småfnidder der er imellem ens eget og den man svarer bliver kørt på en anden tråd - eller sagt med andre ord kan man linke en ny tråd til en gammel, uden at det går ud over sammenhængen?

Bare en tanke:-)

Med venlig hilsen

Lars C
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 19:32
Hejsa...

Trådet visning af debatterne har været foreslået før. (Og det kunne da være lækkert!)

Men, mener at have læst, at Martin er en meget travl herre, som ikke lige har tiden til at få de rettelser igennem, som vi foreslår (i hvert fald sådannne store rettelser).

Man må dog altid gerne ønske ting... det koster ikke noget!

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 19:40

Hvis jeg må være så "fræk" at svare på Martins vejne - fordi jeg har nemlig spurgt om det samme op til flere gange. Det er sådan, at det system som Amino lissom kører på, det er købt som det nu er. Han har ikke selv tid til at få gjort noget ved det lige pt., så indtilvidere må vi leve med tingene som de er. (Derudover er det også noget han selv betaler for - og dét synes også er en ting vi kunne befrie den gode mand fra..)

Faktisk, så er systemet lige blevet opdateret for kort tid siden, så nu kan vi jo indsætte billeder af os selv - og link-knappen dur' også nu.. (Juhuu) Det er igrunden et fantastisk system Martin har købt :P

I er med andre ord ikke alene om at tænke deher ting, men fremskridtet træder nu engang der hvor det kan få fodfæste (det var det mest begavede jeg kunne finde på. at sige), så nyd tingene som de nu engang er :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:36
Ja, dette system er en "hyldevare" så det er virkeligheden nok mere leverandøren du skal spørge om nye features. At omkode systemet helt ville blive en meget alvorlig tidsrøver, da man så ikke længere kan trække på de updates leverandøren udsender. Så det er nok ikke realistisk.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:36

Kære Lars

Du er altid velkommen til at spørge.
Som Mikkel nævner er det ikke lige til og dertil er det en smagssag hvad folk foretrækker.
Jeg forstår din pointe, men det bliver nok desværre ikke noget jeg lige kan lave.

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)