Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finanskrise og håndværker, hvad gør man så?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu køre du jo alle over en kam!

Så bør jeg måske køre dig over samme kam som alle andre inde for dit fag?

Der er ingen der piber, men beder om foreslag og ideèr som vel egentlig er meningen med amino!!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:33

WideEyes.dk & AAimport.dk:

I krisetider så må man indimellem gå på kompromis med indtjeningen, og så handler det simpelthen bare om at overleve.  

Ja, priserne skal selvfølgelig være afspejle at man er interesseret i at få arbejde.

Men samarbejde med andre håndværkere gælder også om overlevelse.
De ved jo også at der kan komme noget din vej fra, så de fleste er klart interesseret i det pt.

Samarbejde og sammehold mellem håndværkere har vi haft meget glæde af.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 17:53

Hej,

Jeg lavede faktisk et indlæg på min blog, hvordan jeg ser på det, med at håndværkerne klager over manglende arbejde. Hvis du har lyst kan den læses her: 

http://sameshit.dk/handværkerne-klager/

Men ellers god vind til dig.

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 18:31

Ad words har aldrig været løsningen i sådan en branche....... netværk, netværk, netværk og så måske lokale opslag som en forslår.

Derudover så skal du huske den sætning jeg siger til mine kunder. "alverdens markedsføring og salgsinitiativer - skaber ikke en sund økonomi, hvis din forretningsmodel ikke holder"

Jeg har to gange haft kunder, hvor vi har udviklet og gennemført marketingstrategier og skabt en stærkt stigende omsætning.Vi har fået ros, skabt et højt ROI men alligevel har kunden øget sit underskud og kommet spørgende tilbage når kridsen kradsede og har sagt "vi skal sælge noget mere - det går sgu ikke".

Så er det til at kigge på forretningsmodellen - holder den. Jeg kan kun hjælpe dig med marketingstrategi, men vil anbefale dig at tage fat på en virksomhedskonsulent. Benyt eventuelt nogle af de mange gode gratis tilbud som de lokale erhvervsfremmeaktører tilbyder, de kan hjælpe dig.

Hvis og når din forretningsmodelholder, så begynd at tænke markedsføring. Det er en dårlig ide at markedsføre en dårlig forretning.

Ovenstående skal ikke forstås som en anklage omkring du skulle have en dårlig forretningsmodel, jeg synes bare det er værd at tænke over. 

dbh

Jesper

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 18:39

Det var nogle rigtig gode råd Smile

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)