Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er begyndt at tjene penge

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget glad for har lige kigget på mine firma konto og jeg tjener penge. For 3mdr siden ville revisoren lukke mit firma og banken have sine penge tilbage. Så fik jeg en mail om Bob Proctor og et link hvor jeg betaler 200 kr pr md og modtager en video mail alle hverdage, jeg har uden at stille spørgsmål gjort det han siger og nu har jeg forøget min omsætning med 200% og min fortjenste med 300%, betalt banken og der er overskud i firmaet. Her er linket http://store.sixminutestosuccess.com/  der er en gratis uge til at teste det, brug det hvis i kan ellers bare videre med at arbejde. Os på Amino er kritiske så jeg vil også gøre opmærksom på at man tjenere $10 for hver du henviser til. Som min bank mand sagde i fredags hvorfor hvad jeg ikke bare fået firmaet til at køre som det gør nu for langtid siden :)

Affiliate ID fjernet af moderator
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 22:14

Aha og det her er din affliate profil? ?aid=580460

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:32

Hej Delinda

Nu er affliate programmer jo ikke altid pyramidespil, det kommer helt an på hvordan det er opbygget, jeg har ikke tjekket det nævnte link, men ved fra erfaring at der skal være tale om penge mellem reff. og ny bruger før det kommer i nærheden af noget tvivltsomt.

At der opnås en bonus på xx er ikke i sig selv ulovligt, det er jo bare i bund og grund at betale et medlem for at gøre reklame for tjenesten, på lige fod hvis de brugte de xx på at købe reklamer.

Venligst

René Buch

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:34

1/10 ;)

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 22:35

hej hr buch. nu mente jeg også at det var et hyip scam som minder forfærdeligt meget om et pyramidespil.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:40

Hej D

Ok men det var så ikke lige det du fik frem i din bemærkning Geeked

Venligst

René Buch

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:41

Tjekkede linket!

Det lugter da for vildt af pyramide!

Tror ikke der er meget aff. i det link.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 22:44

Aiiiii...........stop nu med de åndsvage indlæg med "klik en dollar til mig" o.lign. - Det passer ikke til Amino.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:58

Så er mit id væk fra linket, det her er ment som en hjælp. det har hjulpet mig og måske det kan hjælpe andre.

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 23:05

Grankvist:

Så er mit id væk fra linket, det her er ment som en hjælp. det har hjulpet mig og måske det kan hjælpe andre.

Selvfølgelig har det hjulpet dig og bare vent.. i morgen vælter pengene ind til dig, med alle de amino-brugere der hopper på den. Yes

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)