Hej Vinbonde Jeg har ikke en dyt forstand på vin |
Kære alle,
Det er nu lidt over et år siden sidste indlæg på denne tråd - siden da er det lykkedes mig at komme i gang med forretningen - vi er landet på navnet "Byron Vinimport" :o)
Mange tak for jeres vejledning og alle de gode råd!
Jeg har sammensat en simpel hjemmeside (ikke noget fancy, men det er da muligt at se produktet og lægge en bestilling), som I skal være meget velkomne til at gå ind og kigge på www.byron-vinimport.dk . Jeg har endnu ikke kunnet få mine meta-tags til at fungere med Google, så man kan ikke finde siden ved at søge på navnet (er der nogen her på siden, der måske har forstand på html-kode, der kunne tjekke??)
En del af jer har ytret interesse for at prøve at smage på vinene - hvis I bestiller online, så noter lige, at I er fra Amino, så jeg kan sige ordentligt tak for hjælpen ;o)
Ellers er alle gode forslag selvfølgelig stadig velkomne lige så vel som gode forbindelser til potentielle aftagere. Til info har jeg en umiddelbar fordel i forhold til mine konkurrenter, da en familier forbindelse har stået for prisforhandlingen med leverandøren. Således er mine vejledende priser mellem 5-10% lavere end de tre konkurrenter, jeg har kunnet finde på det danske marked.
Kig på hjemmesiden og lad mig vide hvad I tænker!!
Kærlig hilsen
Vinbonden