Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om min side

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg synes egentlig din side er fin. Som det allerede er blevet nævnt, er der stadig noget du kan arbejde med :) Nu har du den side som udangspunkt, så kan du altid bygge videre på den. Du kan evt. overveje om det er det værd, at have et så stort topbanner. Topbanneret skal jo ikke bare være der af designmæssige årsager. Det ville være godt, hvis du også kunne bruge pladsen til noget .. Du kunne fx skrive dit slogan og så gøre det lid mindre..

Hvis du vil gøre mere ud af dit salg synes jeg du skal overveje at få en adresse på websitet og et cvr nummer. Det øger troværdigheden.

vh Tobias

Fra København
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Fra  www.nuuru.com Skrevet kl. 15:32

Hey Thomas

Elsker tryllekunst.

Der skal dog meget mere spragl til. Den skal bare stinke langt væk at fest og farver!!! Måske besøg nogle hjemmsider med karneval og lignende og hente inspiration. Og ja den sidste amerikanske valgkampagners billeder. De har næsten ikke andet end balloner...

Held og lykke med det..:o)

Dbh

Wilfred

Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 15:40

Hej Tobias ..

Ang det store top banner så var det enlig ikke tænkt som et banner mere bare et billede , hvor gang man tager en ny side som info så kommer det et nyt billede sådan det hele tiden skifter.. sådan man kan se en masse forskelligt af hvad vi laver..

Ang cvr nummeret har jeg fået afvide man skal tænke sig om fordi folk kan finde på at misbruge det , det er enlig derfor jeg har slettet det igen?

Hvad syntes du om der ikke er betalings muligheder på ? sådan det køre over mail, er det muligt at køre en shop på den måde til at starte med ?? så kan man jo altid få det på længer sigt..

----------------------------------------------------------------------------------------

Trylle kunst er også sjovt :)

Jeg vil tjekke lidt sider ud, og tak for idérne.. ved bare ikke hvordan man skulle kunne så flere farver ind i siden, det er jo en meget enkelt og ren side..

Top billede kommer som sagt til at skifte mellem noget forskelligt billeder når man tager de forskellige sider..

// Thomas

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 16:59

TrylleThomas:
Ang cvr nummeret har jeg fået afvide man skal tænke sig om fordi folk kan finde på at misbruge det , det er enlig derfor jeg har slettet det igen?

Hvordan det?

TrylleThomas:
Hvad syntes du om der ikke er betalings muligheder på ? sådan det køre over mail, er det muligt at køre en shop på den måde til at starte med ??

Nej. Evt. kunder gider ikke bare skrive en mail. De vil meget hellere skrive deres kortnr. og betale med dankort med det samme!

Jeg syntes du mangler noget struktur og nogle festlige farver på din side.

På den anden side gør du det også svært for os at vurdere din side, da den jo ikke er færdig.
Skriv noget om hvorfor vi skal købe dine balloner? Er en ballon ikke en bare ballon? Hvorfor er dine bedre? osv.

Jeg tror også kunder er ligeglad med om de er lavet i USA, Kina eller børnearbejere... What ever.....

Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 17:19

Du skal tænke denne side skal ikke rende rundt ved kun at sælge balloner jeg tager jo ug og laver udsmykning og opsendelser - og enlig det jeg skal tjene på , ved den lille show er bare for at lave lidt godt tilbud til evt trylle kunstner med de balloner de bruger. som jeg også selv bruger..

Balloner er ikke bare balloner , der er meget forskeld vi bruger kun de bedste af de bedste , og vi går meget ind for og støtter børne afdelinger - så går vi heller ikke ind for det er børne arbejder som laver ballonerne så modsiger man jo sig selv , det står også beskrevet på siden hvor de bliver lavet vores balloner...

De festlig indslag skulle gerne kommer når vi kommer lidt mere igang , :)

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 17:25

Hej

Jeg tror ikke du forstod mit indlæg. Men anyway.... keep going.

Held og lykke!

Tilmeldt 6. Feb 09
Skrevet kl. 21:34

Hej Thomas,

Hehe... Har jeg ikke hørt før må jeg indrømme. Tror ikke du skal være bange for at der er nogen der udnytter dit cvr-nummer.

Hvad syntes du om der ikke er betalings muligheder på ? sådan det køre over mail, er det muligt at køre en shop på den måde til at starte med ?? så kan man jo altid få det på længer sigt..

Selvfølgelig kan man det :) Det kan dog være en vækst-hæmmer - det kan være, at der er kunder der springer fra, hvis de skal til at overføre penge.

vh Tobias

Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 21:40

Så sætter jeg mit CVR-nr. på igen det virker også mere prof.

Ja det rigtig - jeg gør det på den måde at jeg sender deres balloner med en regning i kassen så de faktis først betaler når de har fået deres balloner - på den måde vil jeg med 112 % også opleve nogle som ikke betaler! men har syntes selv der underligt at betale for ting man ikke har fået, derfor jeg gør det på den måde...

Dumt ?

Hilsen
Thomas

Tilmeldt 6. Feb 09
Skrevet kl. 21:43

Hej Thomas,

Som du selv antyder, kan det blive et problem.. Jeg ved det ikke - det må tiden vise :) Håber ikke det bliver et problem for dig.

vh Tobias

Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 21:47

Det må prøves - bliver det så kender jeg en masse store fyre som man har set han der bil handleren brugte ;)

Men på sigt kan man jo altid lave en shop med betalings system..

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)