Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om min side

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Billede skifter nu i toppen -- syntes selv det ser iorden ud..

www.ballonnord.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:10

Hej Thomas,

Ja samme tale, det perfekt :D

Ja, det kunen godt være Steen blev en smule sur. De sælger næsten 4000 poser om året, og hvis du begyndte at konkurre med dem, kunne de være de blev lidt sure, men det op til dig.

Det koster 3.500,- at blive oprette hos PBS og derefter 1000 om året. Det er meget vigtigt, medmindre folk kun ser dine vare på dit site.

Ja, jeg har solgt golfbolde i 3 år nu, ikke så meget med tryllekunst må man sige :)

Jeg starter på mit nye site, www.tilunge.dk, snart, det glæder jeg mig til at komme igang med.

Casper.

Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 22:30

Hej Casper ..

4000 poser er godt nok mange - Jeg regner med at sælge ca 100 - 200 poser ;)

han kan jo ikke sige noget til jeg sælger det - sådan er det jo , men tror måske ligeså snart man kommer ind på markedet, og folk finder ud af kvaliteten er i top selvom det billiger, såå tror jeg folk vil vælge en, for hvis man bestiller 10 poser så spare man alligevel noget !

Tjener du godt på gofl bolde ?

Jeg tjener godt nok en del på mine show, men nu det også meget børne trylleri jeg laver :-)

/Thomas

Fra Næstved
Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:51

hej Thomas

Det trigger barnet i en..... tillykke med din side, og er glad for du er modtagelig for feedback. ang det tidligere indlæg omkring billeder så vil jeg give dig helt ret, der skal noget mere "power" bag, prøv at tænke kundens behov - hvad er det for en følelse du vil skabe hos folk? Dit menu punkt info, er lidt roder, der ville jeg nok sørge for at have et link med priser og noget af det du har under info. hvad med at læse epusher light udgaven helt gratis (nej jeg arbejder ikke for thorborg:o) men her er nogle super gode råd til hvordan du skaber din e-business, og tror du vil have glæde af dem.

held og lykke

hilsen

christine, harmoniet.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 23:11

Nu spørger jeg bare af uvidenhed, men er det lovligt at sende f.eks. 5000 balloner op lige pludselig?? F.eks. hvis Hr. Jensen gør det ude på Amager... ved lufthavnen....

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 07:33

Hej Christina..

Jeg er også selv glad for den , men syntes også der mangler det sidste på den  -  men ved ikke om det fordi der ikke er nok farver- Tror du man skulle lave et top banner med en masse farver, og så lave et galleri med billederne , eller fungere det fint nok med de skifter?

Jeg tjeker lige lidt ud med punktet info ,

Og jeg tror også jeg vil ligge epusher igennem som du nævner man kan vel altid lære noget :)

---------------------------

Hej Thomas

Nej det må man ikke, man må sende 1000 balloner op hver 3 time og man skal søge om tilladelse , man må ikke bare sende dem op ,

//Thomas

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Pedersen:

Nu spørger jeg bare af uvidenhed, men er det lovligt at sende f.eks. 5000 balloner op lige pludselig?? F.eks. hvis Hr. Jensen gør det ude på Amager... ved lufthavnen....

Prøv at læse hans side hvor der står max 1000 stk. og med tilladelse. Man behøver jo ikke spørge dumt! Hvad tror du selv omkring at sende balloner op ved en lufthavn? Det kræver i hvertfald tilladelse fra SLV hvis det skal sendes op i et TMA.

Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 08:03

Remydk .

Takker for svaret :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 08:32

Hej,

Ja, alle vil da spare penge, også tryllekunstnere :)

Ja dem tjener jeg rimelig meget på.

Jeg tryller også mest for børn, men det er sat lidt på standby desværre. Har ikke tiden til øvelse som det jo kræver.

Casper.

Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 08:44

Hej Casper .

Hvormange sælger du ca om ugen =)

Ja man skal øve og finde på nye ting - jeg har også en oversavning som står og venter på at komme i brug! den fylder godt!

Hilsen
Thomas

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)