Balloner er fest og farver, og hvis du hedder Trylle Thomas fordi du optræder med shows vil det være en rigtig god idé med billeder af glade mennesker og børn. Dit logo (header) skal dog under alle omstændigheder være anderledes.
Derudover så mangler jeg info om hvad det er for nogle balloner du sælger. Hvad er materialet, er det fri skor skadelige stoffer osv,
Nogle eksempler på tekst (fonte) på reklameballoner vil også være rigtigt fint, suppleret med billeder så man kan se hvordan sådan en fætter ser ud når den er pustet op.
En lille detalje er, at 500 balloner ikke kan koste både 7 kr. og 3 kr. ;-)
Jeg hedder Trylle Thomas Fordi jeg er trylle kunstner ved siden af det noget andet - det her er ballonfirma , :) Meen du har ret ang billeder der vil komme flere billeder , og jeg får mine egne reklame balloner i næste uge så ryger der billeder ind så man kan se hvordan de ser ud!
Der vil komme en masse info om hvilken balloner jeg sælger i slutningen af næste uge, jeg jeg stadig er ved at udvælge så jeg får det helt rigtige hjem!
Vil du syntes der skal dankort muligheder på siden? KAN man overleve uden når jeg ikke regner med at leve af at sælge balloner på nettet men tage ud og lave dem for folk det er ganske enkelt en bonus,
Hehe ja, glæder mig til næste år, hvor vi laver 7 fuldstændig ens show!
Det er jo billigt i forhold til peganis..
Jeg skal nok købe hos dig i hvert fald.
Jo, det er jo 'specielle ordre' hver gang, det er jo ikke bare noget man lige pakker fra lageret.
Men sørg for at skrive mange steder 'Ring eller mail for et uforpligtiende tilbud på bla. bla.' så folk ikke skal lede efter dine kontaktinformationer.