Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

producere sorte konvulutter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi leder efter et firma til at lave ca. 300 stk. sorte konvulutter med og uden rude i A5 størrelse med vores logo.

Alternativet: alm. hvide med vores logo.

Vh. Allan

Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:03

Hej Allan,

Jeg har tidligere anvendt billigtryksag.dk til konvolutter og visitkort. Deres priser er meget fair og kvaliteten er også rigtig god!

Du kan se priser og bestille online her: http://billigtryksag.dk/ hvis det har interesse. 

vh Tobias

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 19:08

Hej Allan.

Jeg kan godt hjælpe dig. Du skal være opmærksom på at du ikke får den mest fantastiske pris per enhed når du "kun" skal have 300 stk. men vi kan helt sikkert godt finde ud af noget fornuftigt. Du kan kontakte mig på mv(snabela)mediatown.dk eller ringe 60 86 29 66, så kan jeg lige fortælle dig om mulighederne.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:55

Hej Allan,

Det kan på inden måde betale sig kun at få produceret 300 stk. sorte kuverter.

Det store problem er at kuverten skal være sort med logo. Hvis der skal være logo på den, så skal kuverten trykkes - og det vil sige at alt det sorte af kuverten også skal trykkes. Når vi (og alle andre trykkerier for den sags skyld) skal trykke, så skal vi have det vi kalder en "griber-kant" (nogen kalder det en gribe-kant (uden r)). Den sidder i den ene ende af arket i den retning som mediet kører igennem trykkemaskinen og er 1-2 cm. kant hvor der ikke kan trykkes fordi det er dér hvor maskinen holder fat i mediet.

Når man skal have lavet helt gennemfarvede kuverter, så er den bedste løsning at få trykt på kuverterne før de bliver samlet til fysiske kuverter. Det vil sige at det er selve papiret som kuverterne laves af, som der trykkes. Men det siger også sig selv at sådanne kuverter skal trykkes hos en kuvertproducent - og at de ikke håndterer så små oplag som 300 stk.

Hvis vi ser bort fra det tryktekniske, så er der også lige en praktisk detalje omkring det med kuverter med fuld dækkende farve.
F.eks. har Post Danmark nogle krav til hvor der bør være tryk på kuverter. Hvis man ikke overholder disse, så kan man risikere at de automatisk klæber en label på kuverten, hvorpå de printer de nødvendige data som de skal bruge i forbindelse med sorteringen. Hvis du laver en helt sort kuvert, så kan du være ret sikker på, at den har en label siddende ind over forsiden, når den kommer frem til modtageren - og så er lidt af det fede ved den sorte kuvert jo ligeom gået af fløjen Tongue Tied.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)