Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Freelance sælger

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver virksomhed for sundhed i Århus, men har lidt ledig kapacitet. Derfor tilbyder jeg at lave opsøgende salg for dig og din virksomhed. Pt. har jeg ca. 10 timer til rådighed pr. uge.

Jeg beregner prisen på baggrund af antal opkald du vil have gennemført. Jeg har erfaring med salg fra bl.a. Microsoft, TeleConsult og min egen virksomhed. Jeg er uddannet civiløkonom med speciale i marketing og strategi og kan også tilbyde at lave salgsbrev og udsendelse af materiale til potentielle kunder.

Du kan kontakte mig på t. 20 21 69 46 eller mail: erik@sulcus.dk

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du stadig tid til rådighed? Og hvad koster du?

Jeg har et firma hvor jeg sælger Gavekurve - primært til virksomheder - jeg brainstormer lige i øjeblikket omkring at få mere gang i mit salg - og en af mulighederne er at få en provisionssælger tilknyttet - Min virksomhed er endnu for lille til at ansætte en - men det er der jeg gerne vil hen....

Har du erfaring med salg - og kan du evt. sælge firmagaver til virksomheder i Århus?

Skriv gerne lidt om dig selv og om du tror du kan hjælpe mig til større salg....../omsætning

MVH

Helle

hngavekurve@stofanet.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)