Jeg har problemer med hostingudbyderen www.uk2.net idet de har ignoreret mig i 3 dage nu i mit forsøg på at blive opsagt. Jeg skrev til dem for 3 dage siden, at jeg ikke ønskede at fortsætte hos dem da de sendte mig en invoice. De har overhovedet ikke reageret på den henvendelse, jeg kontaktede dem af andre veje end den man opsiger dem og blev blot henvendt til min tidligere henvendelse som de åbenbart nægter at tage sig af. Jeg har mailet med banken, som siger at, hvis jeg har bevis på min opsigelse kan de trække pengene tilbage, men det er noget de helst vil have jeg ordner med firmaet. Onsdag kl. 02.12 modtager jeg en mail om at UK2.net vil forlænge min periode UK2.Net har i dag trukket pengene som angiveligt er sat til overførsel i onsdags, men jeg har heller ikke kunnet komme i kontakt med dem, og jeg mener at jeg har reageret ligeså snart jeg blev sendt den invoice, desuden har jeg ingen muligheder for at fjerne alle mine oplysninger om mit kort fra deres database, hvilket virker ret kritisabelt for mig at se - troede slet ikke man måtte opbevare den slags?
Her er hvad der står i min netbank:
|
Har du sikret dig, at der ikke er en bestemt opsigelsesperiode?
Sommetider er det jo brygget sådan sammen, at du skal opsige XX antal uger/måneder før udløb.
Ellers må Ditlev komme ind i debatten :o) Har ikke nærmere kendskab til UK2.net