Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback ønskes

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra 6560 Sommersted
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer. Jeg har været inde og fået ajourført min hjemmeside. Jeg håber I har og gider bruge tid på at tilbagemelde jeres meninger. Ros og især ris modtages gerne. http://lillelyst.dk/

På forhånd tak for hjælpen og god weekend.

Venlig hilsen Jørgen Ries Lillelyst
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58

Generelt synes jeg, siden virker meget amatøragtig og gammeldags. Farverne harmonerer ikke, der er mørke billeder, tekst over billede er næsten ulæselig... Og så skriver I sandelig på forsiden, hvilke kunde-emner, I ikke ønsker. Hmmmmmmm, ønsker I så at handle med vi andre?

Jeg har klikket ind på et par undersider og finder på hver eneste sider punkter, jeg synes, der skal ændres.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02

Jeg fik så ikke skrevet, at jeg vil anbefale jer at få professionelle folk på.

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 02:22

det var ellers noget af en trailer I har,

men siden den er ikke hvad den kunne være, forsiden stort tom felt i venstre side, kunne man ikke putte et par link mere der

det tager 3 klik for at komme ind på et produkt, de 2 første gange er siden bare tom , ikke særlig optimalt

det gentager på et par andre sider

farverne er ikke gode, frugt og grønt er jo farverigt så gi det lidt gladere farver

banneret (billedet er okey synes jeg ) men den grønne baggrund er kedelig og fylder ikke siden ud, eller den skal centreres, den røde skrift skal væk

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 02:32

Hvorfor ikke få hjemmesiden til at ligne den trailer? der er jo værdi i genkendelse.

Jeg er enig, det ville gavne at få professionelle folk på. En enkelt side med navn, adresse og jeres kontaktinformationer under billedet af jeres trailer er seriøst et bedre bud på en hjemmeside end det. Aner ikke hvor jeg skal starte, men en ting jeg fik ticks over... fx http://lillelyst.dk/default.aspx?PageID=6654 - ej for søren en hård nød at læse... det ligner at i slet ikke ønsker at folk læser det. Det ligner en side med juridiske betingelser. Det virker ikke. sorry.

Fra 6560 Sommersted
Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 16:56

Hej sandfær-andersen. Tak for dine kommentarer. Vi vil prøve at arbejde lidt med farverne. M.h.t. kundeemner er det sådan inden for vores branche at der findes rigtig mange forskellige kundetyper. Vi ved med snart 20 års erfaring, at man ikke kan sælge frugt og grønt af klasse ekstra kvaliteten til discountpriser (når det gælder hele sortimentet på samme tid - uanset årstiden) hvilket var årsagen til at vi skrev at vi ikke kunne tilbyde vore produkter til de kunder som forventer at få topkvalitet til discountpris. Måske burde formuleringen være anderledes og mere uddybende så derfor har vi indtil videre fjernet den helt.

Fra 6560 Sommersted
Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 17:01

Hej astroman. Også tak for din tilbagemelding. Vi har prøvet at arbejde lidt med siden. Nogle af menu punkterne har vi flyttet over på velkomstsiden som du anbefalede. M.h.t. antal klik for at komme ind til hovedproduktet vil vi prøve at arbejde med nogle muligheder. Billedet af bil/trailer skal helt sikkert fyldes helt ud hvilket vi arbejder på. At fjerne den røde skrift er vi umiddelbart lidt ked af da det er vigtigt for os at fortælle kunderne at når man hører vort firmanavn LILLELYST ja så er det lig med HØJKVALITET. Har tænkt på at placere den et andet sted men så vil det vist ikke blive så markant som i topbanneren?

Fra 6560 Sommersted
Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 17:07

Hej Karsten Lund. Tak for dine kommentarer. http://lillelyst.dk/default.aspx?PageID=6654 er en lang smøre. Vi vil prøve at lægge en side ind hvor de samme ting står i punktform så det bliver hurtigere og nemmere overskuelig at danne sig et indtryk af hvad ordningen går ud på. Men det er også vigtigt at nævne, at ordningen er meget speciel og yderst fleksibelt, hvorfor det er vigtigt for os at kunderne får en så fyldestgørende info når de er på siden som muligt. Der er faktisk rigtig mange små og effektive fordele koblet på ordningen. Vi vil gerne gøre skriften større men så bliver siden endnu "længere" hvilket vistnok ikke er godt.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)