Jeg har netop leveret en webløsning til et nyt online magasin om graviditet og fødsel. Kunden er min søster, som selv lige har overstået sin første barsel, og nu er gravid igen. Da tiden på barsel kan være lang, har hun besluttet at hun vil starte et online magasin skrevet af og for gravide og nybagte mødre. Jeg har lovet at hjælpe hende lidt i gang med lidt markedsføring af siden, samt hjælpe hende med tips og ideer til indhold. En af de første projekter hun gerne vil igang med er en shopping guide, samt en omtale og beskrivelse af alle de mange lækre babytøj og babyudstyrs butikker der findes på nettet. Så sælger du tøj, udstyr eller lignenden til gravide og babyer, så send en mail til presse@hjertelyd.dk med en beskrivelse af din butik, og gerne et billede/logo. Så vil hun tage jer med i hendes shopping guide. Har du andre gode ideer, tips og trends, eller et specifikt produkt, som kan have interesse for gravide, og mødre med babyer i alderen 0-2 år, så er du ligeledes velkommen til at kontakte hjertelyd.dk. Ligger du inde med en artikel, eller andet redaktionelt stof, som rammer målgruppen, er der også rig mulighed for at få den publiceret på hjertelyd.dk. Siden er helt ny, (fra i går), så der er naturligvis ikke så meget trafik på den endnu, men det skal der nok komme. Så tag godt i mod hende... |
Spændende og godt initiativ. Vi forhandler barnestole og væghængt pusleborde. Mail afsendt.