Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slå katten af tønden - og håb på det bedste indeni.....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

...... sådan har jeg det lige nu!

Jeg har fået tilbud fra 2 reklame/webbureauer på firmalogo, papirlinie og web-site.

De har begge overbevist mig om at de er supergode og kreative. Jeg har brugt oceaner af tid, på at se alt hvad de har lavet for andre. Noget er godt, og noget er mindre godt. Men alt afhænger jo af, hvilke begrænsninger og muligheder de har fået til opgaverne.

Det føles ligesom hvis man havde accepteret et tilbud fra en skrædder på en ny habit, uden iøvrigt at aftale snit, farve og stof.

De kreative kan/vil jo ikke give en idé om, hvad de forestiller sig. Køb habitten uden at se den!

Hvad har I andre brugt som beslutningsgrundlag i lignenden situation?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:51

Hvad med at lægge kortene på bordet og oplyse begge bureauer om, at du har svært ved at beslutte dig, da du synes, de er lige gode. Læg måske op til, at de får mulighed for at holde et møde med dig og der ligge nogle kort på bordet. Eller prøv på en anden måde at tilkendegive, at du mangler lidt input til, hvilke idéer de har til den opgave, du har til dem.

Det er mit bedste bud... Jeg håber, du får valgt den rigtige leverandør!

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:39

Er du blevet kontaktet af dem, eller har du selv opsøgt dem? Dem der er gode, bliver opsøgt. ;-)

Deres referencer er selvfølgelig vigtige.

Hvis ikke der laves en aftale på skrift om hvad præcist de skal udarbejde for dig, så er det da en åbenlys mangel.

Jo flere eksempler (fra evt. andre hjemmesider), du skal selv kan medbringe, jo nærmere kan de ramme det, du gerne vil med dit projekt.

Jo mere beskrivende du kan være, om alt ved projektet, jo nemmere vil det være for dem, at ramme det du gerne vil have.

Det er klart, at hvis du giver det op til dem, at stå for den fuldstændige udvikling, så må du acceptere ikke at kende snit, farve og stof.

/Caspar

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45

Som Caspar skriver, skal du selvfølgelig komme med eksempler på, hvad du kan lide, så de har noget at gå ud fra. Det er sådan noget, de gode sørger for at spørge ind til, inden de går i gang... En god leverandør sørger for at stille de rigtige spørgsmål fra starten. Og gøre opmærksom på det.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:47

Jeg synes så absolut ikke der er grund til du ikke sætter kravene lidt op. Bed evt om et oplæg fra dem om hvordan de ser din hjemmeside. Ikke nødvendigvis et template fordi det koster en del timer, men ord... tanker.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)