...... sådan har jeg det lige nu! Jeg har fået tilbud fra 2 reklame/webbureauer på firmalogo, papirlinie og web-site. De har begge overbevist mig om at de er supergode og kreative. Jeg har brugt oceaner af tid, på at se alt hvad de har lavet for andre. Noget er godt, og noget er mindre godt. Men alt afhænger jo af, hvilke begrænsninger og muligheder de har fået til opgaverne. Det føles ligesom hvis man havde accepteret et tilbud fra en skrædder på en ny habit, uden iøvrigt at aftale snit, farve og stof. De kreative kan/vil jo ikke give en idé om, hvad de forestiller sig. Køb habitten uden at se den! Hvad har I andre brugt som beslutningsgrundlag i lignenden situation?
|
Hvad med at lægge kortene på bordet og oplyse begge bureauer om, at du har svært ved at beslutte dig, da du synes, de er lige gode. Læg måske op til, at de får mulighed for at holde et møde med dig og der ligge nogle kort på bordet. Eller prøv på en anden måde at tilkendegive, at du mangler lidt input til, hvilke idéer de har til den opgave, du har til dem.
Det er mit bedste bud... Jeg håber, du får valgt den rigtige leverandør!