Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Som nummer 1 på Google-søgningen 'Freelance grafiker Holstebro'!

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Min simple hjemmeside ligger nu som nummer 1 på Google, efter jeg med lidt hjælp har forsøgt at optimere den til søgemaskinerne! Så på trods af at det er noget homemade i GoLive af mig, der ikke har forstand på programmering overhovedet, så kan det altså godt lidt alligevel.

YES!

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:28

Tillykke, det er en god start.

Næste stop "Freelance grafiker" uden geografisk angivelse! Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30

Ja, der arbejdes på det! Big Smile

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 15:30

Stort tillykke Yes

Men hvor mange søger egentlig på sætningen "Freelance grafiker holstebro" ?

Spørger af ren nysgerighed.

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 23:58

Jamen tillykke da!

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Skrevet kl. 00:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg nænner næsten ikke at sige det, men du er blevet overhalet på førstepladsen. Af netop denne Amino-tråd.

Men jeg tjekkede også lige, at du ligger nr. 22 på freelance grafiker, så der er ikke så lang vej til toppen på større søgninger også. Bare klø på.

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 17:21

til: Rasmus Poulsen

Selvom der ikke er så mange søgninger på ordet, så er det måske alligevel godt at ligge godt på disse søgetermer frem for mere generelle ord. Da folk der netop søger på det, er parate til at købe en ydelse.

Hvad er bedst: 20 besøg og 10 kunder eller 2.000 besøg og 2 kunder? Wink

Google optimering (SEO og Google Ads)

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 09:39

Frank Hellerup Madsen:

Jeg nænner næsten ikke at sige det, men du er blevet overhalet på førstepladsen. Af netop denne Amino-tråd.

Men jeg tjekkede også lige, at du ligger nr. 22 på freelance grafiker, så der er ikke så lang vej til toppen på større søgninger også. Bare klø på.

Hmmm.... frank, ikke for at være pernitten, men betyder det ikke bare at hun har de 2 første placeringer? Om det er amino eller din egen hjemmeside... så finder de dig... Så det ser jeg bare som en fordel... Aminos PR kan hun alligevel ikke hamle op med Smile

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:43

Janno Damgaard Lassen:

Frank Hellerup Madsen:

Hmmm.... frank, ikke for at være pernitten, men betyder det ikke bare at hun har de 2 første placeringer? Om det er amino eller din egen hjemmeside... så finder de dig... Så det ser jeg bare som en fordel... Aminos PR kan hun alligevel ikke hamle op med Smile

Sådan vælger jeg nu også at se på det – til nu ser jeg da stadig Amino som en positiv ting! Big Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Skrevet kl. 09:51

Hej Janno,

Det var nu mere en kommentar til, at det næsten var synd at overhale sig selv med Amino-indlægget, når Bettina nu var så glad for sit fine SEO-resultat. Der skulle ikke lægges for meget alvor i det.

Men skal jeg være mere alvorlig et øjeblik, så skriver du "Aminos PR kan hun alligevel ikke hamle op med ". Og jo, det kan hun godt. Hvis hendes side er mere målrettet mod et søgeudtryk, kan hun sagtens opnå en højere placering end Amino. Det er dog nok ikke besværet værd på denne søgning.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)