Det er godt nok imponerende, det må der da være en del der søger på!
Kan du se det på dine besøgstal/antal af henvendelser?
Mange tak … tjo, jeg får da henvendelser og har lige nu arbejde nok (om det så lige er derfor, ved jeg ikke). Ofte er det ikke nemt at få ud af folk, hvor de har fundet én, men jeg er godt tilfreds med mit SEO-arbejde.
Det er godt nok imponerende, det må der da være en del der søger på!
Kan du se det på dine besøgstal/antal af henvendelser?
Mange tak … tjo, jeg får da henvendelser og har lige nu arbejde nok (om det så lige er derfor, ved jeg ikke). Ofte er det ikke nemt at få ud af folk, hvor de har fundet én, men jeg er godt tilfreds med mit SEO-arbejde.
Så svært synes jeg egentlig ikke, det har været …
Det lyder da rigtigt dejligt, det er lækkert at høre at man ikke altid behøver store SEO kampagner for at komme op... Jeg må vist også få kikket på det en dag.....
Du kan jo lægge en counter på din hjemmeside, eksempelvis www.livecounter.dk , så kan du se hvorfra dine besøgende kommer og hvilke søgeord de har brugt :-)
Du kan jo lægge en counter på din hjemmeside, eksempelvis www.livecounter.dk , så kan du se hvorfra dine besøgende kommer og hvilke søgeord de har brugt :-)
Det er Google's eget gratis værktøj, som giver en masse fantastiske oplysninger om søgeord, besøgendes geografisk placering og meget mere. Jeg bruger det selv på mit site, og de fleste af mine hosting kunders sites. Jeg sætter det op for dem og lægger koden på siderne samt hjælper med opsætning af en ugentlig mail fra Google Analytics. Mailen indeholder de væsentligste udtræk, som kunderne kan bruge til optimering af deres markedsføring.
Håber du kan bruge det til noget.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn