Jeg er faktisk ikke en kæmpe forbruger af slik, men jeg fik lyst til at købe en masse kasser til kontoret, just for the hell of it, da jeg så din side. Når det, så er sagt - så ville jeg aldrig gøre det, hvis ikke du tilbød Dankort-betaling. Det andet er for besværligt og jeg kommer ud af min spontane købelyst.
Designet? Det er altså ikke særlig kønt, for at sige det mildt - men helt ærligt, så gør det mig faktisk ikke noget. Jeg sidder lidt og føler, at jeg har fundet et skide godt tilbud. Hvis din shop var super professionel i looket, ville jeg overhovedet ikke have samme følelse og ville sikkert smutte en tur forbi Google og undersøge, hvad en kasse slik koster i andre shops. Det er selvfølgelig bare mit, helt personlige indtryk.
Men:
Der er ting, du skal fixe. 4 produkter på én side er ALT for lidt - vi gider altså ikke klikke så mange gange. Interessen er mistet for længst - og din navigation er helt ad helvede til. Hvorfor er kategorierne ikke i venstremenuen til at starte med? Jeg var nødt til at klikke rundt flere gange, for at finde ud af, hvordan man egentlig fandt noget slik på dit site.
På forsiden: Vis noget mere slik, for fanden! ;-) Lad mig klikke på lige præcis de lakridser jeg elsker.
Lad de to logoer være links til en gruppe, der indeholder alt slik fra den virksomhed.
Lav nogle flere kategorier: "Lakridser", "Vingummier", "Skum", "Top sællerter" (i venstremenuen, ikke kun på forsiden), "Mest populære" (Kig på www.slikleksikon.org og se deres lister).
Fjern kategorien "tilbud", hvis du ikke har nogen. Det er skuffende at klikke sig derind.
Samme gælder kategorien "Poser".
Det er mærkeligt, at man kan vælge en favorit, men ikke se sin liste? Hvor gør man det henne?
Anyway, jeg har ikke tid til mere, for nu er jeg nødt til at gå ud og finde en døgnåben bland-selv-slik forretning ;-)