Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-shop med kunde login. Samt sms del.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Søger efter en eller flere dygtige samarbejdspartnere.

Jeg har ikke det store kendskab til It ud over normalt så håber i kan hjælpe. Eller fortælle mig hvilken virksomhed der kan.

Vi er ved at åbne et nyt koncept hvor vi hjælper danskere med at tabe sig i vægt.

Vi har de fysiske produkter, men mangler en god hjemmeside med en slags portal tilknyttet.

Det siden skal kunne og indeholde er følgende.

- Et flot brugervenlig design uden for meget tingel tangel.'

- Et e-shop model med betaling med kreditkort. Vi har kun et produkt. Produktet skal kunne trække på vores kundes kreditkort en gang om ugen indtil de afmelde det.

- En login funktion hvor vores kunder kan logge ind og se deres resultater. ca. 5 undersider ikke noget vildt. grafer Samt bestille nye varer samt sende spørgsmål til os.

Så skal vi kunne rette i det på brugerniveau. CMS eller ligende.

Det var hjemmesiden.

---------------------------------------------------------

SMS delen.

Så mangler vi noget sms værktøj???? ( og viden omkring dette)

Det skal kunne sende en sms-beskeder på bestemte tidspunkter til vores medlemmer 6 gange om dagen gerne automatisk.

Medlemmer skal kunne sende sms til os som vi kører ind i eks. outlook eller ligende og som vi kan besvarer. En slags kundeservice.

--------------------------------------------

Håber der er en der kan hjælpe.

Med venlig hilsen

Slagelse

Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 06:19

Hej Slagelse,

Du er velkommen til at kontakte undertegnede, hvis du er interesseret i et oplæg f.eks et uforpligtende design, projekt beskrivelse, tidsudvikling m.m

Med venlig hilsen

Kim Hau Tran

tkhau@mwc.vn

www.mwc.com.vn

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:02

Hej

Hvis du har mulighed for at kigge forbi Århus, så vil vi meget gerne sætte lidt tid af til at snakke dit projekt igennem med dig.

Jeg kan fanges på psj@taketwo.dk eller 40685707

Mvh Peder

Tilmeldt 20. Oct 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:59

Hej Slagelse

Mht. "SMS delen" har jeg et produkt du formentlig kan bruge.

Kontakt mig endelig for en uforpligtende snak.

Michael Durin

mdu [at] 2bm [dot] dk

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 00:17

Godaften,

Smid mig en mail på hundahl@hundogco.dk, så skal jeg give dig en uforpligten pris på en samlet løsning. 

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:48

Det ligner meget en løsning i stil med det vi har lavet for andre med Redpitt Webshop. Dine konkrete ønsker til funktionaliteten i SMS modulet er naturligvis noget der skal laves til dig - jeg tror ikke du finder en løsning, der som standard kan lige det du ønsker - men vi har selve SMS-modulet indbygget. Vedr. SMS skal du også huske at det koster noget at sende SMS'er. Skal der sendes mange - til mange brugere, kan det godt løbe op.

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 15:04

Hej,

Vi vil meget gerne give dig et tilbud på opgaven - Jeg har lavet design til noget lignende, se www.nupo.se.
Se yderligere referencer på www.purplecow.dk/cases .

Ydermere deler vi kontor med Danmarks førende sms-udbyder Mobile Marketing ( www.mobilemarketing.dk ), som vi har et tæt samarbejde med, hvad sms-services angår, så vi har mulighed for at integrere sms i din shop.

Send mig en mail på frederik@purplecow.dk eller ring til mig på 70 70 14 13.

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)