Jeg skrev tidligere idag en indlæg vedrørende en person der har bedraget mig for ca 575.000.- men nu er det forsvundet kender nogen her grunden til dette
Er det annoncehajer er du velkommen til at anmelde den til Visam, kan gøres her så vil vi kigge på den og evt. lave en artikel således at budskabet kan komme ud.
Nej dem kan jeg selv sortere fra, det er en person der ejer/ejede et typehusfirma samt hans kumpan i XXX der blandt andet hævede 150.000 på vores konto i Nordea Køge med falske underskrifter, som er anmeldt til kriminalpolitiet, men grundet travlhed kunne de ikke magte at tage sig af sagen.
Nej dem kan jeg selv sortere fra, det er en person der ejer/ejede et typehusfirma samt hans kumpan i XXX der blandt andet hævede 150.000 på vores konto i Nordea Køge med falske underskrifter, som er anmeldt til kriminalpolitiet, men grundet travlhed kunne de ikke magte at tage sig af sagen.
mvh
PTA
Så stopper festen min ven. Surt du er blevet svindlet, men lav dit eget hadesite, du skal ikke bruge Amino til det!