Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel skifte

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webbutik på et dansk webhotel - som jeg er enormt trætte af. Jeg har en betalingserver og abonnementsbetaling. Er det muligt at flytte selve min onlinebutik til en amerikansk server og stadig anvende betalingsserveren i dk og abonnementsordningen? For jeg vil jo forsat gerne benytte mig af at kunne tage imod dankort.

Kan man flytte sine .dk domæner til et webhotel i udlandet? For jeg betaler pt. 300,- pr. stk. pr. år. Og finanskrisen gøre at jeg må til at spare hvor jeg kan.

Håber på hjælp...

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 19:44

Hejsa,

Er der en grund til at du vil flytte din side til udlandet, udover de "lavere" priser?

Mvh,

Martin

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 08:24

jimbo110:

Jeg har en webbutik på et dansk webhotel - som jeg er enormt trætte af. Jeg har en betalingserver og abonnementsbetaling. Er det muligt at flytte selve min onlinebutik til en amerikansk server og stadig anvende betalingsserveren i dk og abonnementsordningen? For jeg vil jo forsat gerne benytte mig af at kunne tage imod dankort.

Kan man flytte sine .dk domæner til et webhotel i udlandet? For jeg betaler pt. 300,- pr. stk. pr. år. Og finanskrisen gøre at jeg må til at spare hvor jeg kan.

Håber på hjælp...

Webhotel kan uden probs være i US, men vær opmærksom på hastigheden!

Betalingsserver? Antager det er en betalingsløsning, og den skal du bare fortsætte med....Quickpay, DIBS, PBS eller andet?

Vedr. DK domænerne kan du fornye dem via DK-hostmaster, så koster det 36 kr+moms per år.

Tilmeldt 4. Oct 07
Skrevet kl. 10:40

kun for at spare penge

Tilmeldt 4. Oct 07
Skrevet kl. 10:42

kan man få dk-hostmaster til at pege domænerne til en server i udlandet? eller hvordan flytter jeg domænerne? 

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 10:59

Hejsa,

Du kan redelegere (flytte) domænet til GratisDNS.dk, hvorefter du selv kan styre domænet, og derved selv bestemmer hvilken server den skal pege på. Det er dog lidt teknisk, og jeg vil fraråde dig til at gøre det selv, medmindre du har forstånd på det du laver.

Du siger 300 kr. pr. år pr. stk. Hvor mange domæner har du?

Er du klar over at hvis du vælger en udbyder i USA, at det vil gå udover hastigheden af dit site?

Hvorfor er du træt af din nuværende udbyder?

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 11:04

Udover hastigheden vil der også miste lidt på SEO, nok ikke meget, men hvem ved om det er det der kan tilte en 2. plads til en 3. eller 4. plads.

Hvad med UNOEURO? Det er ca. 120,- om året.

En helt anden tanke, den tid du bruger på opsigelse, flytning, ændring etc. kan det virkelig lønne sig i forhold til mange andre tiltag du garanteret kan lave?

Jimmy

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)