Dejligt at se du arbejder med at finde det bedste, dog er jeg bange for så mørk en rød farve vil se spøjs ud, når det kommer ned i rigtig kort str. Har du lavet et prøve udskrift i rette str? Prøv med en klar kraftig gul.
Bagsiden med kontakt info hmm
navn centeret er ok
din titel er ikke cool, vælg evt. designer, konsulent, ect.
Resten skal efter min måde at opfatte verden på deles mellem højer og venstre stillet tekst
Adr + fon i den ene side ...... web og mail i den anden
Jeg synes, den røde er rigtig fed, og hvis du synes, den syner af for lidt, så kan den godt tåle at blive i en federe skrift, uden det går ud over logoet.
Vedr. den anden side, er det første forslag helt klart det bedste opstillingsmæssigt. Det sidste er frygtelig forvirrende, synes jeg. Du må også meget gerne distancere dit navn og måske webadressen fra resten af informationerne. Lav forskel i fontstørrelse eller andet, der gør, at de væsentlige ting skiller sig ud. Derudover synes jeg personligt, du gerne må have en titel på, da det er rart at vide, hvem man 'taler' med.
Øh, farvekode? 100% magenta! Det er pink, så det klodser. Men andre toner kan jo også vælges... En mørk pink kan være rigtig flot at arbejde med, men jeg vil foreslå dig at vælge den samme 'røde' farve til begge sider af kortet.