Hej Dorthe! Nej, det er fordi jeg roder på siden lige nu... Tak fordi du kiggede forbi. Mvh Faynai |
Hey igen Fay :)
Nu har du lavet siden lidt om, og nu kan jeg slet ikke huske, hvordan den så ud i farverne før :) Jeg er ikke vild med sorte og røde farver - det er meget swinger-klub agtigt, og det synes jeg ville være synd, hvis din side signalerer. Jeg er også enig med dig i de lyserøde og pink farver, som er på alle sex-sider og lingerisider. Da jeg ikke kan huske farverne fra først jeg så siden, men så designet som en helhed, vil jeg tro at de andre farver faldt i min smag Jeg er tilbøjelig til at give Memike ret i den hvide farve - en brækhvid ville være flot. En mørkegrå ramme, istedet for den sorte, og lysere grå fonte, ville også være flot og diskret til en side med så sigende billeder.
Men jeg synes det er fint, at du har fjernet teksten på forsiden. Helt undgå tekst behøver du nok ikke, men en begrænset tekst.
Jeg tror du kan ændre i billederne ved at bruge samme panel til billederne, så du f.eks. kun bruger midterpanelet, eller højrepanelet, til billeder af dine kategorier - det giver 6 billeder i alt, og det vil være passende. Noget i stil med Bon'Apartes side.
Har du mulighed for at lave menuen om til at være top-rulle-menu, tror jeg det vil give lidt luft på siden, så du får plads til billederne på en lækker måde. Der ville så være 3 hoved-menuer:
Varekatalog, Info og Kontakt, som du mangler. Indkøbskurven ville jeg nøjes med at have, der hvor du har dit ikon nu i øverste højre hjørne. Forside kunne du placere i modsatte side af Indkøbskurven, eller som et selvstændigt menupunkt.
Ved ikke helt, om det giver mening, det jeg prøver at visualisere :)
Mh Susanne