Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis I har et par minutter, vil jeg gerne høre jeres mening...

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorthe!

Nej, det er fordi jeg roder på siden lige nu... Big Smile Har lige fået et tips af en webdesigner om at farverne nok skal laves lidt om.

Tak fordi du kiggede forbi.

Mvh Faynai

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 21:34

Hey igen Fay :)

Nu har du lavet siden lidt om, og nu kan jeg slet ikke huske, hvordan den så ud i farverne før :) Jeg er ikke vild med sorte og røde farver - det er meget swinger-klub agtigt, og det synes jeg ville være synd, hvis din side signalerer. Jeg er også enig med dig i de lyserøde og pink farver, som er på alle sex-sider og lingerisider. Da jeg ikke kan huske farverne fra først jeg så siden, men så designet som en helhed, vil jeg tro at de andre farver faldt i min smag Wink Jeg er tilbøjelig til at give Memike ret i den hvide farve - en brækhvid ville være flot. En mørkegrå ramme, istedet for den sorte, og lysere grå fonte, ville også være flot og diskret til en side med så sigende billeder.

Men jeg synes det er fint, at du har fjernet teksten på forsiden. Helt undgå tekst behøver du nok ikke, men en begrænset tekst.

Jeg tror du kan ændre i billederne ved at bruge samme panel til billederne, så du f.eks. kun bruger midterpanelet, eller højrepanelet, til billeder af dine kategorier - det giver 6 billeder i alt, og det vil være passende. Noget i stil med Bon'Apartes side.

Har du mulighed for at lave menuen om til at være top-rulle-menu, tror jeg det vil give lidt luft på siden, så du får plads til billederne på en lækker måde. Der ville så være 3 hoved-menuer:

Varekatalog, Info og Kontakt, som du mangler. Indkøbskurven ville jeg nøjes med at have, der hvor du har dit ikon nu i øverste højre hjørne. Forside kunne du placere i modsatte side af Indkøbskurven, eller som et selvstændigt menupunkt.

Ved ikke helt, om det giver mening, det jeg prøver at visualisere :)

Mh Susanne

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:30

Hej Fay

Jeg kan godt forsøge at komme med et forslag til dig hvis du bare lige kan vente til weekenden, så kigger jeg på det.

Hvilket program bruger du til at lave siden?

Tilmeldt 6. Dec 08
Skrevet kl. 08:32

Godmorgen Susanne!

Jeg ved ikke på hvilket tidspunkt du var inde på siden, men jeg sad nogle timer i går og ændrede farverne i en million forskellige kombinationer - nogle mere heldige end andre. Nu har jeg fundet en løsning, som jeg selv mener er ok. Jeg har brugt jeres råd om at ændre baggrunden til lysegrå og det giver nok et rolige indtryk. Menuen har jeg ændret til sort, men har beholdt noget af det røde/grøne, så at det ikke bliver for swinger-klub-agtig. Jeg vil på et tidspunkt tilføje noget tekst på forsiden, men lige nu, er der kun 6 billeder, som jeg også synes ser pænt ud.

Tak fordi du (endnu en gang) tog dig tid!

Mange hilsner "Faynai"

Tilmeldt 6. Dec 08
Skrevet kl. 08:40

Hej igen, Memike!

Jeg har lavet siden lidt om og har prøvet på at bruge de råd og idéer du kom med. Er det bedre?

Du må meget gerne komme med nogle forslag til, hvordan jeg kan forbedre den yderligere, specielt hvad gælder farvekombinationer. Jeg har taget en nem udvej og bruger Scannets webshop-løsning.

Mange hilsner Faynai

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 08:42

Godmorgen Fay :)

Det ser rigtig godt ud. Der er stadig lige det med billederne på forsiden, som ville være flottere, hvis de flugtede - men den finesse finder du nok ud af :)

Mht farverne, kan jeg godt lide dem. Jeg ville dog nok vælge samme bordeaux farve til menuen, som bruges i overskrifterne inde på siden :)

Super flot arbejde !!

Mh Susanne

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:58

Jeg kigger lige på det i weekenden og kommer med et par forslag Smile

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 09:18

Nu du har domænet faynai.dk, synes jeg du skulle benytte en e-mail adresse på det domæne, f.eks. info@faynai.dk i stedet for faynai@yahoo.dk. Det lugter for mig lidt af fusk, når en forretning ikke har valgt en ordentlig e-mail adresse. Typisk er det sådan en type e-mail adresse man ser brugt i SPAM mails.

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 09:25

hej.

udemærket side generelt, men efter min smag er den sorte i menubjælken for " tung"  - hvad med mørk grå ? Den grønne tektstfarve drukner lidt og menuen er ikke alt for læsevenlig. flot varesortiment som altid vil "løfte" en hjemmeside, uanset hvad :-)

mvh sören

- få en håndværker -få et liv

Tilmeldt 6. Dec 08
Skrevet kl. 10:12

Memike,

Mange Tak! Smile

IT-Konsulenten,

Ja, det har du helt ret i og jeg er bevidst om det. Men jeg har prøvet på at indstallere den nye adresse i mit Outlook og det vil bare ikke lykkes. Jeg har følgt Scannets instruktioner, men uden held. Jeg må hellere tage fat i det igen.

Tak for din mening!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)