Hej! Jeg har en hjemmeside hvor jeg sælger tøj og undertøj. Jeg synes selv siden føles lidt rodet, og jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg skal vælge nogle artikler fra... Jeg vil gerne sælge både tøj og undertøj, men kunne man f.eks. koncentrere sig om kun toppe og undertøj, for at få et dybere sortiment? Jeg har flere produkter, som jeg endnu ikke har nået at lægge ind, men siden føles alligevel noget "tynd" og jeg synes selv, det ikke er så meget at komme efter. Jeg vil gerne høre jeres mening! Hvad er jeres mening om siden www.faynai.dk Er det nogen der har nogle forslag til, om det er noget fra siden der skal væk? F.eks. smykker eller bukser/Kjoler og nederdele? Meget af tøjet jeg sælger laves kun i en one-size størrelse, som modsvarer small/medium, derfor er der ikke så meget for lidt større piger. Jeg skal jeg vælge at koncentrere mig om de lidt mindre piger, eller ville det virke forkert? Jeg kunne også godt tænke mig at komplettere siden med kostumer og erotisk lingeri, kunne man kombinere det på noget vis? (Hvis man sletter noget af det andre) Jeg har mange spørgsmål og har virkelig brug for jeres hjælp! På forhånd tak!! |
Syntes din side er flot og overskuelig.
Mener godt du kan lægge flere produkter ind.