Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis I har et par minutter, vil jeg gerne høre jeres mening...

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 6. Dec 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har en hjemmeside hvor jeg sælger tøj og undertøj. Jeg synes selv siden føles lidt rodet, og jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg skal vælge nogle artikler fra... Jeg vil gerne sælge både tøj og undertøj, men kunne man f.eks. koncentrere sig om kun toppe og undertøj, for at få et dybere sortiment? Jeg har flere produkter, som jeg endnu ikke har nået at lægge ind, men siden føles alligevel noget "tynd" og jeg synes selv, det ikke er så meget at komme efter.

Jeg vil gerne høre jeres mening! Hvad er jeres mening om siden www.faynai.dk

Er det nogen der har nogle forslag til, om det er noget fra siden der skal væk? F.eks. smykker eller bukser/Kjoler og nederdele? Meget af tøjet jeg sælger laves kun i en one-size størrelse, som modsvarer small/medium, derfor er der ikke så meget for lidt større piger. Jeg skal jeg vælge at koncentrere mig om de lidt mindre piger, eller ville det virke forkert?

Jeg kunne også godt tænke mig at komplettere siden med kostumer og erotisk lingeri, kunne man kombinere det på noget vis? (Hvis man sletter noget af det andre)

Jeg har mange spørgsmål og har virkelig brug for jeres hjælp!

På forhånd tak!!   Smile

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 14:21

Syntes din side er flot og overskuelig.

Mener godt du kan lægge flere produkter ind.Idea

Fra Tølløse
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 795
Fra  SusanneK.nu Skrevet kl. 14:33

Hej Fay :)

Jeg synes det er en lækker butik, du har dig der - synd, at du ikke også sælger til større piger, da jeg er sikker på, at du vil nå ud til et langt større publikum. Hvis du vælger kun at sælge i små størrelser, skal du nok gøre opmærksom på dette på forsiden, da jeg tror mange vil føle sig snydt, hvis de først når ind og søger og søger, og ikke finder noget der passer til større piger end str. 36.

Dit sortiment synes jeg egentlig er ret godt - tingene hænger fint sammen - hvem ville undvære et par lange støvler til et pikant sæt lingeri, med dertil hørende smykker Stick out tongue 

Hvad der virker forvirrende på mig, er din forside. Umiddelbart mest din billedeopsætning. På forsiden ville jeg sørge for, at alle billederammer har samme størrelse, så de flugter hinanden i midterspalten og højrespalten. Måske ville jeg sætte forsiden helt anderledes op, med billederne (blikfanget) i midten, og en smule mindre tekst ude i højre spalte eller som et top-panel eller bundpanel. Aller helst ville jeg ikke skulle scrolle på første side - men få et overblik ved første øjekast.

Jeg ville nok vælge billeder på forsiden, der viser hver kategori således, at når man klikker på et billede for "Toppe/bluser", kommer man ind til alle Toppe/bluser, og så have et billede for alle kategorier.

Sidst ville jeg nok vælge at præsentere tøjet med nye billeder af kvinder, med lidt mere naturlige former. Ikke at det ikke er smukke modeller, men jeg ville føle, at det tøj umuligt ville passe mig, når det sidder så brandlækkert på den barmfagre model, og straks gå ud og kigge mig kritisk i spejlet Ick!

SusanneK.nu

Bogføring for små og mellemstore virksomheder

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 14:46

Hey fay.

Udemærket side du har dig der og rigtig flotte billeder.

Der er lige en ting der undrer mig. Den grønne farve som du har valgt matcher ikke rigtig de eksklusive produkter du sælger, samt de flotte præsentationer. For mig sætter det en dæmper på det fulde udtryk.
Måske du skal prøve dig frem med lidt friskere farver. Cool

Ellers held og lykke med biksen. Smile

Tilmeldt 6. Dec 08
Skrevet kl. 17:43

RevisorOlsen!

Det er jeg glad for at høre, du synes! Tak fordi du tog dig tid og kiggede Smile

Tilmeldt 6. Dec 08
Skrevet kl. 17:55

SusanneK,

Hvor var det hyggelig, at "se" dig igen! Og tak for alle dine kommentarer!

I dag har jeg også tøj i størrelser op til xl på hjemmesiden, men da det er så få af mine produkter jeg kan tilbyde i disse størrelser, funderede jeg lidt over, om jeg skulle helt undvære dem. Alle mine leverandører (som jeg er glad for) laver meget af sit tøj i denne onesize og det var derfor jeg tænkte lidt over, om det kunne være en idé at begrænse siden til kunder op til strl. 38. Der skal selvfølgelig informeres herom på forsiden så at dem der er over strl. 38, ikke føler sig snydt, men jeg ville selv synes det var irriterende, hvis min størrelse kun eksisterede i 25% af sortimentet.

Jeg vil helst kunne tilbyde det hele, for som du skriver, er det da dejligt at kunne tilbyde støvlerne som er prikken over i til undertøjet. Stick out tongue Men det er også et spørgsmål om penge. Der skal et kæmpelager til om man skal have støvler i forskellige modeller, farver og størrelser; bukser i forskellige modeller, farver og størrelser; Kjoler i forskellige... o.s.v. Derfor tænkte jeg, om det kunne være en idé at gøre et lidt smallere men bredere sortiment. Vil gerne høre din mening om det. Og f.eks. hvad kunne være relevant at beholde/skifte ud/komplettere med?

Det med billederne på forsiden synes jeg du har helt ret i! Jeg ved bare ikke helt hvordan jeg kommer videre med det, da jeg arbejder efter en skabelon. Men jeg skal i hvert fald have kigget på det. "Good point"!

Billederne kan jeg desværre ikke gøre så meget ved... Så skal jeg have fat i en model og tage nye billeder, men igen; spørgsmål om penge. Men hun er godt nok lidt "plastic" at se på.  (Godt, vi ikke ser så´n ud!) Wink

Håber du giver lyd fra dig igen, for du kom helt sikkert med nogle konstruktive kommentarer!

Mange hilsner

"Faynai"

Tilmeldt 6. Dec 08
Skrevet kl. 18:00

Hej Michael!

Også tusind tak til dig for at du tog dig tiden!

Det er "sjovt", du nævner farven, for den var jeg ellers så tilfreds med... Stick out tongue Jeg er så trætt af, at mange af tøjsiderne til piger går i pink og lilla og menede det var lidt mere "ro" og "klasse" over disse farver. Men nu fik du mig at tænke lidt over det. Og det er jo godt nok! Har du evt. nogle idéer til hvilke farver man kan bruge. Jeg har prøvet mig lidt frem igen efter jeg læste dit indlæg, mer er nok kørt lidt fast.

Mange hilsner Faynai

Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:17

Hej Fay

Jeg syntes ikke du har for mange produkter. Overhovedet ikke.

Det du måske burde gøre hvis du vil høre et par forslag fra en webdesigner, er at få gjort noget ved din hvide baggrund, den er for skarp i øjnene. Evt. lave den brækhvid istedet eller gå over i en lys grå. Derefter ville jeg erstatte nogle af dine varianter af grøn og erstatte dem med nogle mere simple farver. Evt kombinere noget sort og rød måske???Ihvertfald bevæge dig væk fra pastel og prøve noget mere konventionelt.

Din menu ville jeg lave med lidt mindre bogstaver og vælge en lidt mindre almindelige font(skrifttype)

Hvis jeg var dig ville jeg også ha lidt færre produktbilleder på forsiden, for appetitten for mere bliver vækket rigeligt og folk skal nok klikke videre ind på de forskellige kategorier for billeder. Dette vil gøre forsiden mere overskuelig. Og afhængig af hvilken webshop du anvender kan du jo løbende se statistikker for hvilke sider folk kravler ind på fra forsiden.

Jeg håber ikke jeg var for kritisk for siden er skam godt bygget op og generelt fint overskuelig.

Tilmeldt 6. Dec 08
Skrevet kl. 20:44

Hej Memike!

Jeg vil RIGTIG gerne have kritik/forslag fra en webdesigner Big Smile Og nej, du er ikke for kritisk. Jeg er glad for at du kommer med nogle ting som jeg kan forbedre, det var jo også det som var min mening.

Jeg vil rydde lidt op blandt billederne på forsiden, det var også det SusanneK var inde på. Farverne vil jeg også kigge på, det lyder til, det kun er mig selv, der synes det ser godt ud med det grønne/røde. 

Jeg er lidt i tvivl om hvorfor du mener, jeg skal lave bogstaverne i menuen mindre? Jeg synes ikke de kan være meget mindre, end de er lige nu?

Hvis du har mere kritik (som du ikke vågede fyre af i første omgang) Wink så håber jeg du skriver igen. Shoot!

Mange hilsner Faynai

Fra Dianalund
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:06

Hej Faynai

Jeg ved ikke om det bare er på min skærm, men under "toppe" kan man kun se prisen på sidste side, hvor det står med sort.

Det står vist med hvid på de foregående sider ??

Held og lykke med siden.

Mvh. Dorthe Laursen

www.iwoman.dk

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)