Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordele og Ulemper ved Dubli

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hej

Jeg skal imorgen Torsdag, høre omkring internet siden Dubli.

I den forbindelses vil jeg gerne høre gode og kritiske kommentarer omkring Dubli

Jeg vil også gerne vide om det er noget som er værd og komme i selskab med eller det er noget som man skal holde sig fra det

Er der nogen som opfatter det som et pyramidespil ?

På forhånd tak

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 15:04

Jeg opfatter det som MLM og i den brache er der meget der læner sig op ad pyramidespil. Jeg vil dog ikke påstå at Dubli er pyramidespil, da konceptet tilsyneladende er mere end blot at kapre medlemmer.
Det har dog eksisteret temmelig længe og alligevel har jeg aldrig set eller hørt noget til det, siden "Dubli-spambølgen" på Amino for et lille års tid siden.

Hvis man skal betale nogen former for indskud eller lignende, så ville jeg nok råde dig til at holde dig væk. Men er det gratis/meget billigt og du ikke skal skrive under på skumle ting skrevet med småt, så er der jo ikke meget at tabe?
I mine øjne bliver Dubli dog aldrig et alternativ til en rigtig uafhængig webshop.

Tilmeldt 25. Feb 09
Skrevet kl. 15:09

Jeg har op til flere gange, set det der MLM. Hvad er det præcis ??

Kan du evt. komme op med fordele og ulemper ved Dubli ??

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 15:33

Jeg fornemmer lidt udfra dine spørgsmål, at du rent faktisk udmærket ved hvad Dubli og MLM er, og at dine intentioner er nogle andre end du giver udtryk for?
Måske tager jeg fejl. Isåfald er det bare at Google MLM og læse nærmere i MLM kategorien her på sitet.

Tilmeldt 25. Feb 09
Skrevet kl. 15:42

Nej overhovedet ikke ?? Jeg ved intet om det ?? Ligesom derfor jeg spurgte herinde og prøver og finde ud af om Dubli er noget der er værd og sætte sig igang med.

Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:00

Et af de store problemer, som jeg ser ved det her Dubli er også, at det har været på banen så længe. Jeg læste faktisk i en debat herinde, at der er folk, som har været "ansat" i op til tre år. Dette vil selvfølgelig betyde, at du kommer meget langt ned i rangsystemet, hvis du kan følge mig.

Der er selvfølgelig et indskud, og det er ikke så lille endda - vi snakker om 500 euro. Jeg vil personligt mene, at det er rigtig mange penge for en ting, som aldrig bliver et alternativ til ebay, qxl osv. i mine øjne.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 20:15

Så beklager jeg min "mistænksomhed" :-)

Som alle andre MLM koncepter bliver DUBLI beskrevet med meget store og flotte ord og indtil jeg fandt ud af hvad det handlede om, blev jeg personligt også nysgerrig for at finde ud af, om det virkelig var et banebrydende koncept man bare ikke måtte gå glip af.  Det vil du HELT sikkert få at vide, hvis du skal til et informationsmøde  (jeg har dog ikke været det selv)

Men hvis du vil drive webshop er det min klare overbevisning at du skal glemme alt om Dubli.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)