Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se designudkastet ved e-scarf's skifte fra Dandomain til Magento

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej smukke mennesker

Jeg skal til at gå fra Dandomain over til Magento, da jeg ser som en noget bedre backend med flere muligheder for kundepleje. Magento gør det simpelthen i højere grad muligt for kunder at interagere med shoppen, hvilket jeg på nuværende tidspunkt efterspørger meget.

Lidt kritik mod dandomain så synes jeg simpelthen deres backend er for langsom at arbejde i. Den er ikke fleksibel nok og så mangler den nogle helt konkrete tiltag som fx anmeldelser. Det er for dårligt og derfor har jeg valgt at skrotte dem.

Jeg har valgt magento da jeg virkelig kan se potentiale i systemet. Jeg kan lettere få flere nationaliteter ind over, samt at man kan, hvis det skulle blive aktuelt, oprette flere shops med samme backend.

Du kan læse det udkast jeg har smidt over til designeren her. Og du er meget velkommen til at komme med kommentarer og feedback :)

http://www.amino.dk/media/p/323204.aspx

glæder mig til at høre lidt feedback på det nye design og jeres tanker om et sådan skifte.

God fornøjelse

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:16

Magento er bestemt ikke noget dårligt valg, når blot man husker at den skal tilpasses lidt frem for blot installeres out-of-the box.
Vi er selv begyndt at få en del opgaver som skal sættes op deri - bestemt spændende at arbejde med :-)

Fedt at du smider dit designoplæg frit her på Amino, tror bestemt andre kan få glæde af det.
Designet virker mig meget simpelt med kun det sorte og de hvide streger. Det gør selvfølgelig at dine varer kommer mere i fokus, men som grafisk identitet er der ikke meget at komme efter :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 21:28

Hey Nicolai :) tak fordi du smed lidt feedback

Du har helt ret i at designet er utrolig simpelt, men som du selv siger så kommer produkterne mere i fokus. Men der er lagt op til at det altså er indholdet kunderne eller brugerne som jeg gerne vil kalde dem kommer ind på siden for. Brugere skal simpelthen ikke bruge capacitet på at forholde sig til om de kan lide designet eller ej - de skal se på tørklæde!

Hvis man så er af den opfattelse at den grafiske identitet får folk til at huske siden, ja så mener jeg simpelthen at det er tørklæderne folk skal huske - ikke designet. Lad brugerne komme i fokus og drop designpjattet for at sætte det lidt på spidsen Big Smile

Håber da helt sikkert også andre kan bruge de ideer der er lagt til grund for designet til lidt inspiration

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)