Hej smukke mennesker
Jeg skal til at gå fra Dandomain over til Magento, da jeg ser som en noget bedre backend med flere muligheder for kundepleje. Magento gør det simpelthen i højere grad muligt for kunder at interagere med shoppen, hvilket jeg på nuværende tidspunkt efterspørger meget.
Lidt kritik mod dandomain så synes jeg simpelthen deres backend er for langsom at arbejde i. Den er ikke fleksibel nok og så mangler den nogle helt konkrete tiltag som fx anmeldelser. Det er for dårligt og derfor har jeg valgt at skrotte dem.
Jeg har valgt magento da jeg virkelig kan se potentiale i systemet. Jeg kan lettere få flere nationaliteter ind over, samt at man kan, hvis det skulle blive aktuelt, oprette flere shops med samme backend.
Du kan læse det udkast jeg har smidt over til designeren her. Og du er meget velkommen til at komme med kommentarer og feedback :)
http://www.amino.dk/media/p/323204.aspx
glæder mig til at høre lidt feedback på det nye design og jeres tanker om et sådan skifte.
God fornøjelse |
Magento er bestemt ikke noget dårligt valg, når blot man husker at den skal tilpasses lidt frem for blot installeres out-of-the box.
Vi er selv begyndt at få en del opgaver som skal sættes op deri - bestemt spændende at arbejde med :-)
Fedt at du smider dit designoplæg frit her på Amino, tror bestemt andre kan få glæde af det.
Designet virker mig meget simpelt med kun det sorte og de hvide streger. Det gør selvfølgelig at dine varer kommer mere i fokus, men som grafisk identitet er der ikke meget at komme efter :-)