Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er radiospots vejen frem for mit firma??

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super fed idé..

Jeg må se om jeg kan finde ud af at ændre det.. Har lige købt hjemmesiden, så jeg skal selv leje med det, hvis det skal bygges helt anderledes op...

Tusind tak:)

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie

Er jo selv storforbruger af dine produkter - du leverer altid en perfekt kvalitet og blomsterne holder i lang tid Wink

Jeg har i en måned forsøgt en radiospot reklame i SLR - og min statistik viser en næsten fordobling af besøgene. Jeg har også fået enkelte kunder, hvilket betyder at mine udgifter er dækket ind!

Men ellers kan det jo være svært at måle - men hørt bliver du!

Held og lykke med den løsning du finder frem til Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Brug hellere pengene på en 1-1 kampagne over potentielle indkøbere/beslutningstagere i nærområdet = HR-ansvarlige/receptionister/blæksprutter etc.

Send dem en flot buket sammen med en lille reklame ;-)

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie


Det er rigtigt at du med radio når ret mange mennesker hurtigt. Men radio mediet er så heller ikke godt til at kommunikere særlig meget og du vil opleve at konverteringen af besøgende til din hjemmeside ikke er særlig stort.

Du skal dog heller ikke sige ja til den første og den bedste radiostation der giver et tilbud. Du skal være opmærksom på din målgruppe og ud fra de tal der er fremlagt her i tråden er NRJ måske ikke det bedste bud.

Hvis det skal være radio eller du vælger en DM kampagne eller selv kører rundt med blomsterne, er det vigtigt der hele tiden er en såkaldt "call to action" for kunderne. Så de med det samme og nemt kan reagere på dit tilbud, så vil du få en bedre konvertering. Det kan være f.eks. SMS, hvor en interesseret kunde kan få en mail sendt med materiale eller hvor du kan ringe ham op. Email eller telefon er også en mulighed, bare du giver en interesseret kunde en let vej til at finde ud af mere.

Bare det at kunden melder sin interesse gør du har fat i kunden og han netop ikke glemmer det så snart musikken igen spiller :)

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie

Synes det handler om hvor godt et tilbud du har fået, smid mig evt. en mail til hundahl@hundogco.dk, så skal jeg gerne lige kigge på det. Hvis det er til en super pris, kan det sikkert godt betale sig.

Men ellers tror jeg også du skal kigge andre veje... En mulighed kunne også være at kører bannerkampagner, på sites der henvender sig til den målgruppe... Tænker f. eks. amino.dk, epn.dk, erhvervsbladet.dk og business.dk...

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie


Jeg kan ikke sige at det IKKE virker for dig, men jeg kan ihvertfald sige, at lige præcis Radio Energy (NRJ) er et belastende foretagende. De har ringet til mig, noget der ligner 15 gange i 2007 og mindst det samme i 2008. Altid med den samme latterlige historie om at de "lige" har et godt tilbud pga afbud eller lignende.

I starten blev jeg p.... irriteret over deres konstante opkald, men nu har jeg i lang tid gjort noget andet. Jeg lader dem snakke og snakke, alt i mens jeg arbejder videre på PC´en og når de er trætte af at snakke og ligesom søger et svar, så trækker jeg på det og lader dem lugte blod. Så plejer de at fortsætte deres salgstale. Ofte går der 10 minutter, før de har fået et NEJ TAK og så bliver de lidt fornærmet (spildt tid!) og får travlt med at afslutte samtalen.

Bagefter tænker: "så har han/hun i det mindste, mindre tid til at "bondefange" en anden, yeah"

De gange de ringer på et tidspunkt, hvor jeg har travlt og ikke kan sidde og arbejde foran pc´en, ja så smider jeg bare på ...


Prøv evt. at læse andres meninger her (specielt sidste indlæg fra en tidl. ansat ved NRJ):
http://www.amino.dk/forums/t/15424.aspx?PageIndex=1

og

http://www.amino.dk/forums/p/33521/215327.aspx#215327

http://www.amino.dk/forums/p/13870/110619.aspx#110619

http://www.amino.dk/forums/p/15424/259402.aspx#259402


Vil du gerne lave noget radio reklame, så prøv at se hvad andre kan tilbyde :-)

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Tusind tak for alle svarende.. Jeg har fået mange gode ideer jeg kan gå videre med.

Som opfølgning til mit eget spørgsmål, har jeg idag valgt at takke nej til tilbudet fra NRJ.

Dejligt der er så mange der har svaret.

Hilsen

Jannie, Gøral Design

www.goraldesign.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie

Jeg er kommet lidt sent ind i tråden men syntes at du har taget den helt rigtige beslutning. Husk på at det du sælger er en visuel oplevelse, den er alt andet lige svær at sælge kun med lyd.

 

Det lyder som om du har et godt koncept, held og lykke.

 

// Anders

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)